Agent Servicii Clienti – Reclamatii – Telekom Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Clienti – Reclamatii – Telekom Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Excelente abilitati de comunicare;
    - Abilitati de procesare text, cunostinte solide de limba romana si medii de limba engleza;
    - Orientare catre client, catre identificarea si solutionarea problemelor;
    - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat.

    Responsabilitati

    - Vei inregistra solicitarile si reclamatiile clientilor si le vei procesa in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
    - Vei furniza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
    - Vei asigura comunicarea cu clienţii companiei.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - Program de training platit;
    - Program de lucru 09:00 – 17:00 sau 10:00 – 18:00 (pauza de masa inclusa!);
    - Zilele de week-end si sarbatorile legale sunt libere;
    - Pe langa salariu fix, primesti bonuri de masa (13 lei) si bonus in functie de performanta (schema de comisionare);
    - Posibilitatea de a avansa catre alte pozitii din companie si departament;
    - Va fi o activitate majoritara de back-office.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (261)