Specialist Managmentul Proceselor cod ref 743970

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Managmentul Proceselor cod ref 743970 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Management - Consultanta
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    • Studii superioare de preferat in domeniul tehnic, economic sau IT.

    Experienţa în muncă:
    • Minim 2 ani de experienta in Managementul proceselor sau in Managementul Calitatii
    • Experienta in domeniul teleomunicatiilor reprezinta un avantaj;

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Competente in redactarea structurata, concisa, logica, clara si prietenoasa a procedurilor si proceselor;
    • Capacitatea de a analiza activitatea companiei si de a integra informatiile in mod sintetic;
    • Competente avansate in zona de analiza proces;
    • Cunostinte cu privire la procese si principii de managementul calitatii – nivel avansat;
    • Cunostinte avansate despre instrumentele de lucru in Managementul de Procese (ex: ARIS Business Designer);
    • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    • Cunostinte de MS Office – nivel avansat;
    • Capacitate de a face fata presiunilor si dificultatilor;
    • Gandire analitica, structurata cu capacitate de sintetizare a informatiilor;
    • Bune abilitati de comunicare, exprimare in scris si de raportare;
    • Orientare catre client si rezultate;
    • Capacitatea de a lucra independent, flexibil si atitudine proactiva;
    • Capacitatea de a identifica ariile in care sunt necesare schimbari si de a implementa un program de management al schimbarii.

    Responsabilitati

    Scop:
    Participa la identificarea, analizarea, redesenarea si implementarea proceselor in cadrul companiei in scopul simplificarii modelului de business si al standardizarii. Revizuieste, simplifica si sintetizeaza cadrul procedural al fluxurilor de lucru, in conformitate cu cerintele si obiectivele strategice ale companiei. Contribuie la construirea de instrumente si standarde de masurare a proceselor precum si la monitorizarea permanenta a acestora in scopul identificarii potentialelor blocaje si oportunitatilor de eficientizare. Sustine procesul de instruire si transfer al cunostiintelor referitoare la procesele optimizate catre utilizatorii acestora.


    Responsabilitati principale:
    • Genereaza si actualizeaza modele de procese in conformitate cu obiectivele strategice ale companiei;
    • Creeaza fluxuri de lucru pentru initiativele de schimbare ce afecteaza procesele existente sau introduc unele noi;
    • Imbunatateste continuu procesele interne cu scopul de a creste eficienta companiei;
    • Participa la initiativele si proiectele de imbunatatire a proceselor existente sau de creare a unora noi, analizand cerintele de schimbare si colaborand la scrierea specificatii functionale impreuna cu echipa de proiect;
    • Creaza un model orientat catre proces, o descriere clara a responsabililor de proces si a responsabilitatilor lor;
    • Aliniaza procesele interne cu cerintele de afacere ale companiei;
    • Analizeaza, concepe designul, modelul si documentatia necesare proceselor organizatiilor, ca baza pentru imbunatatirea eficientei generale a companiei;
    • Acorda suport unitatilor organizationale pe parcursul implementarii proceselor aprobate pentru a asigura eficienta implementarii acestora;
    • Analizeaza impactul proiectelor cu privire la modificarea proceselor existente/ implementarea de procese noi (audituri interne si verificari pentru evaluarea conformitatii cu procesele de business);
    • Evalueaza si dezvolta tehnici imbunatatite pentru analiza si monitorizarea eficientei si eficacitatii proceselor (KPIs, Gap Analysis, «What-If» Analysis);
    • Determina si calculeaza indicatorii de performanta ai proceselor pe baza datelor colectate/primite;
    • Contribuie la dezvoltarea si imbunatatirea metodelor de calcul ale eficientiei pasilor de proces;
    • Participa la certificarea Sistemelor de Management, conform standardelor aplicable, cand este necesar;
    • Face propuneri de imbunatatire a proceselor de business si monitorizeaza implementarea acestora;
    • Genereaza instructiuni de lucru pentru schimbarile implementate pe procesele din portofoliu;
    • Sustine procesul de instruire referitoar la procesele optimizate catre utilizatorii acestora;
    • Efectueaza proiecte speciale atribuite de superiorul direct.

    Alte informatii

    Termen trimitere aplicatii: 10 iunie 2018. Doar candidatii selectati vor fi contactati.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (151)