Asistent aprovizionare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Asistent aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Recrutam Asistent aprovizionare pentru clientul nostru, lider in Europa pentru distributia de hartie, solutii de ambalare si produse de comunicare vizuala pentru profesionisti.

    Ce te recomanda?
    - studii: medii (minim) / superioare
    - cunostinte limba engleza (nivel mediu-avansat)
    - cunostinte Microsoft Office (nivel avansat) si NAVISION (prezinta un avantaj)
    - determinare, initiativa, entuziasm
    - abilitati de organizare
    - abillitati de comunicare

    Responsabilitati

    Principalele tale sarcini si responsabilitati vor fi:
    - Pregatirea si plasarea comenzilor catre furnizori conform necesarului de aprovizionare
    - Primirea confirmarilor de comanda de la furnizori si verificarea acestora
    - Urmarirea respectarii conditiilor specifice fiecarui furnizor
    - Urmarirea statusului comenzii pe intreg parcursul ei (predare-furnizor-receptie)
    - Avizare catre depozit a produselor ce urmeaza sa soseasca
    - Introducerea confirmarilor si facturilor de cumparare in sistemul informatic (Navision)
    - Plasarea si urmarirea comenzilor speciale impreuna cu managerul de produs

    Alte informatii

    Beneficii:
    - cursuri/training-uri dupa angajare
    - mediu de lucru placut si echitabil
    - locatie: zona Piata Unirii
    - bonuri de masa
    - asigurare medicala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (15)