Coordonator Activare B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Coordonator Activare B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    - Experienta de 1-2 ani in  coordonare de echipe reprezinta un avantaj;
    - Experienta de 2-3 ani in cadrul unui department de Activare/Relatii cu clientii/Vanzari reprezinta un avantaj;
    - Studii superioare;
    - Cunostinte foarte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio);
    - Limba engleza la nivel mediu;
    - Cunostinte specifice de business;
    - Orientare catre actiune, rezultat si client;
    - Rezolvarea problemelor;
    - Organizare si planificare, Time Management;
    - Evaluarea, coordonarea activitatilor si delegare;
    - Etica si valori
    - Integritate si incredere

    Responsabilitati


    Managementul echipei:

    - Responsabil pentru formarea, coordonarea si dezvoltarea echipei activare pentru segmentul de clienti business;
    - Gestioneaza eficient resursele in cadrul proceselor de activare pentru a se asigura ca nu exista neconcordante in procese;
    - Creaza un mediu de lucru in care angajatii sunt implicati si motivati;
    - Identifica modalitati de motivare a angajatilor si le aplica in mod constant;
    - Stabileste indicatorii de performanta pentru oamenii din echipa;
    - Deleaga eficient, repartizeaza corect responsabilitatile intre membrii echipei;
    - Se implica in procesul de recrutare;


    Operational:

    - Responsabil pentru conducerea si planificarea tuturor operatiunilor referitoare la activarea si arhivarea -
    contractelor clientilor business;
    - Elaboreaza impreuna cu managerul strategia si procedurile specifice activitatii echipei;
    - Propune si participa la implementarea de chei de control pentru asigurarea calitatii procesului de activare;
    - Reprezinta primul nivel de escalare si de contact cu privire la aspectele legate de activitatea echipei de activare B2B;
    - Ruleaza, prelucreaza si analizeaza  rapoarte care au legatura cu procesul de activare B2B
    - Gestioneaza procesul de corectare erori de operare
    - Genereaza periodic rapoarte de activitate pentru echipa Activare B2B si propune solutii de imbunatatire.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (6)