Specialist Customer Experience

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile E.ON Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Customer Experience active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 05.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    WE has no limits

    E.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei.

    Cerinte

    •Căutăm un absolvent de studii universitare, preferabil în domeniul marketing sau economie;
    •E important să ai experienţă de minim 3 ani în marketing, relaţii clienţi, vânzări, servicii;
    •Trebuie să cunoşti foarte bine limba engleză (scris şi vorbit);
    •Sunt necesare cunoştinţe avansate de utilizare MS Office;
    •Ideal este să cunoşti metodologiile şi instrumentele SCRUM, conceptul Agile şi să ai cunoștințe minime de Design Thinking și Kanban;
    •Căutăm o persoană care să deţină o înțelegerea solidă a instrumentelor de marketing și cunoaşterea NPS la un nivel foarte bun;
    •Abilitățile de project management, gândirea orientată spre nevoile clientului şi mobilitatea pentru călătorii de business sunt importante.

    Responsabilitati

    •Vei asigura suport în definirea şi implementarea strategiei de îmbunătăţire a experienței clientului în toate punctele de interacţiune aferente călatoriei clientului pentru produsele/linia de produse/serviciile alocate, în concordanţă cu strategia E.ON România şi direcţiile primite de la Grupul E.ON;
    •Eşti responsabil de realizarea analizei experienţei clientului pe produs/linie de produse/servicii end-to-end;
    •Eşti responsabil de implementarea strategiei privind experiența clienților, luând în considerare toate serviciile companiei, pe toate canalele de interacțiune dintre client și companie, online și offline este un alt obiectiv specific;
    •Vei fi membru activ în echipa de produs aplicând valorile, principiile şi practicile Agile;
    •Îţi vei aduce contribuţia la crearea unei culturi organizaționale orientate spre îmbunătățirea constantă a experienței clientului şi vei asigura alinierea iniţiativelor de îmbunătăţire a experienţei clienţilor cu strategia de îmbunătăţire a experienţei clienţilor a E.ON România, respectând direcţiile şi metodologia de la nivel de Grup E.ON.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Giurgiu,

    Vezi job-uri similare (201)