Admin. Patrimoniu Proprietati (per. determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Admin. Patrimoniu Proprietati (per. determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:
    Studii tehnice superioare inginer constructor/inginer sau subinginer geodez/cadastru – diploma de licenta/studii in curs.
    Vechime in domeniul imobiliar (administrare proprietati imobiliare) si sau firme de profil tehnice cu accent pe documentatii cadastrale si legislatia aferenta: minim 3 ani
    Cunostinte avansate de Limba Engleza;
    Cunostinte avansate MS Office

    Responsabilitati

    Responsabilitati administrator patrimoniu:
    Acorda suport si monitorizeaza intocmirea documentatiilor tehnice cadastrale pentru cladirile si terenurile aflate in portofoliul companiei
    Ofera consultatii tehnice de specialitate in cazul in care se doreste comasarea sau dezmembrarea unor imobile.
    Propune diverse solutii tehnice cadastrale si/sau topografice pentru imobilele din proprietatea companiei.
    Verifica masuratorile, schitele sau calculele privind suprafetele cladirilor si terenurilor la solicitarileclientilor interni.
    Participa la intocmirea comenzilor si caietelor de sarcini in vederea realizarii unor contracte cu firme autorizate in vederea realizarii documentatiilor tehnice cadastrale pentru intabularea imobilelor.
    Gestioneaza si actualizeaza documentatia tehnica referitoare la Cartea Constructiei pentru portofoliul de imobile aflate in proprietate sau inchiriate de catre companie.
    Formuleaza solicitari si raspunsuri catre autoritati in legatura cu documentele de proprietate sau in legatura cu portofoliul de proprietati.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>