Team Leader Echipe de suport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Team Leader Echipe de suport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta de minim 3 ani in coordonarea de echipe de suport;
    Abilitati de team management;
    Capacitatea de a identifica si solutiona situatii complexe;
    Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare a activitatii.

    Responsabilitati

    Coordoneaza activitatea oamenilor din subordine, astfel incat sa asigure buna functionare a activitatii echipelor gestionate;
    Se asigura ca solicitarile clientilor sunt tratate intr-o maniera politicoasa si solutionate conform KPI-lor agreati;
    Ofera suport membrilor echipei ori de cate ori ii este solicitat, in problemele intampinate in activitatea acestora;
    Ofera feedback si coaching angajatilor noi;
    Se preocupa de optimizarea si imbunatatirea continua a proceselor gestionate, identificand proactiv solutii IT si de alta natura pentru eficientizarea activitatii;
    Se ocupa de training-ul colegilor pe zona de client excellence (cum sa raspunda in scris si oral clientilor, gestionarea unui client dificil);
    Semnaleaza prompt catre persoanele de decizie orice nemultumiri din partea clientului intern/extern care nu pot fi adresate direct sau de alt membru din echipa;
    Colaboreaza si tine permanent legatura cu reprezentantii altor departamente;
    Urmareste gradul de incarcare si modul de organizare a echipei, astfel incat sa indeplineasca KPI setati la nivel de divizie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (427)