Manager salarizare si administrare personal – Iasi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Manager salarizare si administrare personal – Iasi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.10.2018 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Ce căutăm:
- Experiență în managementul și supervizarea unei echipe – minimum 5 ani;
- Experiență relevantă în domeniul salarizării și al gestionării dosarelor de personal – minim 5 ani în gestionarea unor proiecte complex si cunoștințe bune de legislația muncii din Romania ;
- Foarte bune abilități de organizare și prioritizare, prezență de spirit și capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
- Fire echilibrată și cu simțul diplomației;
- Certificat de Inspector Resurse Umane – reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specific (Revisal, etc.);
- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (nivel minimum B2) iar cunoasterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj.
În calitate de Manager salarizare și administrare personal principalele responsabilități vor fi :
- Coordonarea si organizarea departamentului de salarizare și administrare personal;
- Supervizarea și controlul efectuării contractelor de muncă si calculelor salariale;
- Creșterea eficienței și calității activității echipei dar si evaluarea rezultatelor membrilor;
- Creearea de strategii de lucru pentru eficientizarea/optimizarea proceselor și fluxului de lucru;
- Elaborarea/ameliorarea continuă a procedurilor de lucru inter și intra-departamentale;
- Implementarea de programe automatizate;
- Identificarea unor soluții juridice pentru prevenirea posibilelor litigii de muncă.
Beneficii:
- Formare la nivelul companiei și internaţional;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Sanctions Analyst (English-speaking) – On-site, Iasi Iasi, | |
Angajăm PROGRAM MANAGER Aplica fara CV | |
People Specialist (Benefits) Remote | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la