Manager salarizare si administrare personal – Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager salarizare si administrare personal – Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ce căutăm:
     

    - Experiență în managementul și supervizarea unei echipe – minimum 5 ani;



    - Experiență relevantă în domeniul salarizării și al gestionării dosarelor de personal – minim 5 ani în gestionarea unor proiecte complex si cunoștințe bune de legislația muncii din Romania ;
    - Foarte bune abilități de organizare și prioritizare, prezență de spirit și capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
    - Fire echilibrată și cu simțul diplomației;
    - Certificat de Inspector Resurse Umane – reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe bune de utilizare a  mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specific (Revisal, etc.);
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (nivel minimum B2) iar cunoasterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager salarizare și administrare personal principalele responsabilități vor fi :
     
    - Coordonarea si organizarea departamentului de salarizare și administrare personal;
    - Supervizarea și controlul efectuării contractelor de muncă si calculelor salariale;
    - Creșterea eficienței și calității activității echipei  dar si evaluarea rezultatelor membrilor;
    - Creearea de strategii de lucru pentru eficientizarea/optimizarea proceselor și fluxului de lucru;
    - Elaborarea/ameliorarea continuă a procedurilor de lucru inter și intra-departamentale;
    - Implementarea de programe automatizate;
    - Identificarea unor soluții juridice pentru prevenirea posibilelor litigii de muncă. 

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi,

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Remote

    Vezi job-uri similare (7)