Manager salarizare si administrare personal – Iasi

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ce căutăm:
     

    - Experiență în managementul și supervizarea unei echipe – minimum 5 ani;



    - Experiență relevantă în domeniul salarizării și al gestionării dosarelor de personal – minim 5 ani în gestionarea unor proiecte complex si cunoștințe bune de legislația muncii din Romania ;
    - Foarte bune abilități de organizare și prioritizare, prezență de spirit și capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
    - Fire echilibrată și cu simțul diplomației;
    - Certificat de Inspector Resurse Umane – reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe bune de utilizare a  mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specific (Revisal, etc.);
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (nivel minimum B2) iar cunoasterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager salarizare și administrare personal principalele responsabilități vor fi :
     
    - Coordonarea si organizarea departamentului de salarizare și administrare personal;
    - Supervizarea și controlul efectuării contractelor de muncă si calculelor salariale;
    - Creșterea eficienței și calității activității echipei  dar si evaluarea rezultatelor membrilor;
    - Creearea de strategii de lucru pentru eficientizarea/optimizarea proceselor și fluxului de lucru;
    - Elaborarea/ameliorarea continuă a procedurilor de lucru inter și intra-departamentale;
    - Implementarea de programe automatizate;
    - Identificarea unor soluții juridice pentru prevenirea posibilelor litigii de muncă. 

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.