Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Coordonator Call Center - limba spaniola
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.Vezi toate job-urile Coordonator Call Center - limba spaniola active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Digi | RCS RDS |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare;
- Experienta pe o pozitie similara sau in coordonarea unei echipe de cel putin 50 de persoane;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
- Manifesta initiativa si proactivitate, este preocupat constant de a imbunatati activitatea proprie cat si pe cea a echipei ;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse;
- Autodidact, automotivat si cu spirit de echipa;
- Rezistenta la lucru in conditii de stres;
- Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Limba spaniola nivel B2 – limba engleza reprezinta un avantaj.
- Coordoneaza si isi dezvolta echipa in spiritul valorilor companiei, asigurandu-se ca membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor departamentului;
- Seteaza obiectivele, creeaza planuri de dezvoltare, monitorizeaza si evalueaza activitatea departamentului;
- Asigura atingerea parametrilor lunari stabiliti pe departament;
- Evalueaza activitatea individuala si a echipei atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ;
- Monitorizeaza evolutia angajatilor din subordine si se implica activ in imbunatatirea performantelor acestora prin oferirea de feedback constructiv;
- Asigura suportul necesar personalului din subordine;
- Gestioneaza eficient si matur situatiile critice;
- Elaboreaza si redacteaza rapoarte catre superiorii directi, la termenele stabilite de catre acestia;
- Analizeaza / interpreteaza rapoartele generate la nivel de departament si propune optimizari ale acestora;
- Comunica intr-o maniera profesionala atat in cadrul departamentului cat si in afara acestuia.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center- italiana/franceza/germana/spaniola/portugheza Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (171) |
Raporteaza eroarea la