Administrator operare comenzi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Administrator operare comenzi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    - studii superioare;
    - cunoştinţe de operare PC (Access, Excel, PowerPoint, Word);
    - cunoasterea gamei de produse vandute de angajator;
    - administreaza baza de date cu clientii firmei;
    - primeste si prelucreaza comenzile pentru marfa de la clienti;
    - colaboreaza cu agentii de vanzare referitor la marfa, clienti, plata marfii.
    - colaboreaza la pregatirea comenzilor de marfa la furnizor pe baza stocului existent;
    - contacteaza clientii pentru clarificarea comenzilor, stabilirea termenelor de livrare;
    - emite facturi, chitante catre clienti;
    - emite proforme pentru marfurile comandate;
    - transmite la depozitul de marfa proformele emise;
    - informeaza gestionarul referitor la programarea livrarilor catre clienti.
    - sa duca la indeplinire in calitate de executant toate proiectele initiate de societate in domeniul prelucrarii comenzilor;





    Responsabilitati

    - folosirea tuturor cailor legale pentru apararea intereselor firmei angajatoare;
    - organizarea activitatii proprii;
    - respectarea legalitatii si a reglementarilor în vigoare;
    - perfectionarea pregatirii sale profesionale;
    - realizarea integrala a sarcinilor ce-i revin;
    - nivelul calitativ al lucrarilor efectuate;
    - depozitarea si pastrarea documentelor;
    - confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces;
    - respectarea integritatii bunurilor din patrimoniul firmei angajatoare;
    - respectarea legilor referitoare la protectia muncii si mediului, a pazei si prevenirii incendiilor;
    - face raporari catre conducerea firmei cu privire la comenzile catre clienti.

    Alte informatii

    Serviciile de recrutare si leasing de personal ale Colorful. HR Leasing vă asigură acces la personal înalt calificat, pe o perioadă determinată/nedeterminata de timp, în funcție de proiectele pe care le aveți și un bun control al costurilor. Noi ne ocupăm de salarizarea și administrarea de personal, vă oferim consultanță legislativă și rapoarte pe toata perioada derulării contractului, voi aveți timp să vă ocupați de dezvoltarea afacerii.



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (106)