Coordonator platformă import

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Coordonator platformă import active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Locație post : Platforma Logistică Leroy Merlin– CTPark, Autostrada București-Pitești km 23

    Absolvent de studii superioare;
    Experiență într-o poziție similară de cel puţin 3 ani;
    Cunostințe de logistică în domeniul depozitelor și al transportului domestic;
    Foarte bune cunoștințe de Excel;
    Limba engleză la nivel conversațional reprezintă un avantaj;
    Capacitate de anticipare, organizare și prioritizare;
    Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
    Atitudine proactivă și inițiativă;
    Dinamic și responsabil.

    Responsabilitati

    Verifică zilnic operațiunile pentru flow-ul de import;
    Menține relația cu furnizorul de servicii logistice în legătură cu comenzile eliberate de către magazine, pregătire, termen de livrare, modalitate de transport și animarea echipei de lucru;
    Păstrează legătura cu departamentele aprovizionare, logistic, administrativ pentru orice modificări care intervin în relaţia cu prestatorul de servicii logistice;
    Planifică descărcarea containerelor la depozit împreună cu referentul import-export;
    Verifică zilnic situația din platformă, privind intrările, ieșirile și stocurile;
    Menține legătura cu magazinele în vederea evitării diferitelor probleme care pot apărea în procesul de pregătire și livrare a mărfii către magazine;
    Monitorizează și rezolvă litigiile din aria de responsabilitate pentru flow-ul de grand import;
    Pregătește rapoarte zilnice, saptămânale și lunare privind gestionarea flow-lui de import, la nivel de recepție, pregătire comenzi, stocuri și livrari, indicatori de performanță;
    Verifică performanța indicatorilor operaționali la fiecare început de lună pentru activitatea din luna anterioară;
    Se asigură că se respectă procesele și procedurile implementate de catre companie;
    Realizează periodic diverse rapoarte solicitate de catre colegii de la sediu;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (64)