Referent logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Referent logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul automotive.

    - Studii superioare economice/inginerie;
    - Cunostinte operare PC;
    - Cunoasterea limbii Engleze, nivel mediu/avansat, conditie obligatorie;
    - Abilitati de organizare si planificare.

    Responsabilitati

    - Pregateste si intocmeste documentele in vederea inmatricularii auto;
    - Asigura conformitatea cu standardele si gestioneaza derularea contractelor de vanzare;
    - Procesarea cererilor si pregatirea dosarelor pentru duplicat talon si duplicat placuta de inmatriculare;
    - Procesarea cererilor si pregatirea dosarelor pentru obtinerea numerelor provizorii;
    - Indeplinirea procedurilor pentru transferul de proprietate;
    - Mentinerea legaturii cu dealerii pentru activitatea de logistica;
    - Mentinerea legaturii cu departamentele implicate in cadrul procesului de inmatriculare.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Un mediu placut si proactiv unde ai posibilitatea de a invata si de a te dezvolta;
    - Pachet salarial corespunzator educatiei, experientei si skill-urilor tale;
    - Asigurare medicala;
    - Training-uri specifice fiecarei activitati si mentoring.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Popesti Leordeni, BUCURESTI,

    4750 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (15)