Financial Customer Service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Financial Customer Service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Excelente abilitați de comunicare orala și scrisa;
    - Excelente abilitați de inter-relaționare și ascultare activă;
    - Cunoasterea pachetului MS Office (cunoștințe de lucru MS Word, MSExcel, MS Outlook);
    - Abilitatea de a stabili prioritățile, de a lucra independent și de a-și realiza obiectivele fără supervizare sau cu supervizare minimă;
    - Răbdare, atitudine pozitivă și prietenoasă, cât și proactivă;

    Responsabilitati

    Titularul postului are rolul de a tine legatura cu clienții companiei conform procedurilor interne ale departamentului. Acesta va avea urmatoarele responsabilitati:
    - Oferă informații prin telefon sau orice alt canal de comunicare pus la dispozitie de catre companie (facebook, whatsapp, e-mail, chat) despre produsele și serviciile companiei. Informatiile sunt oferite tuturor clienților existenți cât și celor potențiali;
    - Să răspundă cu profesionalism tuturor solicitarilor clienților prin toate canalele de comunicare oferite de companie: telefon, e-mail, fax, chat, whatsapp.
    - Să identifice riscurile prezentate de fiecare client și să evalueze corect posibilitatea acestuia de a rambursa împrumutul;
    - Promovarea imaginii companiei prin: atitudine business, orientare către client, limbaj și atitudine profesionale, responsabilitate și seriozitate în îndeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu;
    - Procesarea corespunzătoare a cererii clientului – adaptare în funcție de caz, oferirea informațiilor complete;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (260)