Backoffice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Backoffice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

     Cunostiinte Excel, Word – nivel mediu;
     Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
     Capacitate de analiza;
     Atentie la detalii;
     Capacitatea de lucru sub presiune si cu termene restranse;
     Spirit de echipa;
     Foarte buna orientare catre client;
     Bune abilitati de planificare si organizare;
     Atitudine de asumare a responsabilitatii.

    Responsabilitati

     Analiza conturilor finale/deconectate si intocmirea documentelor pentru aprobarea introducerii in sistemul de facturare a tranzactiilor de tip : Ajustari / trecere pe cheltuieli / trecere pe venituri;
     Introducere in sistemul de facturare a tranzactiilor de tip : write off / write up;
     Furnizare info referitoare la actiunile de colectare intreprinse pentru conturi finale/deconectate catre alte departamente ;
     Colectare info Client cont final de pe site-ul Registrului Comertului cu scopul cresterii ratei de contact si a verificarii situatiei financiare, in cazul clientilor persoane juridice;
     Analiza cazuri in vederea transmiterii acestora la firmele externe de recuperare debite in conformitate cu procedurile si politicile interne;
     Investigari suplimentare pentru cazuri predate la firmele externe de recuperare debite in cazul reclamatiilor si a contestarii validitatii contractului;
     Investigare cazuri debite si pregatire documente pentru actionare in judecata clienti cont final/deconectati.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (8)