Specialist Colectare Debite Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Colectare Debite Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    • Studii superioare economice

    Experienţa în muncă:
    • Cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Capacitate analitica
    • Atentie la detaliu
    • Capacitatea de lucru sub presiune si cu termene stranse
    • Cunostiinte Excel, Word
    • Cunostiinte de limba engleza – nivel avansat
    • Spirit de echipa
    • Foarte buna orientare catre client·
    • Atitudine de asumare a responsabilitatii

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    • Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante;
    • Efectueaza telefonic activitatile de colectare solicitate pentru fiecare cont din portofoliul de clienti alocat conform procedurilor de colectare;
    • Negociaza termene de plata in scopul colectarii sumelor restante si a evitarii deconectarilor pentru neplata in concordanta cu termenele si procedurile departamentale
    • Gestioneaza portofoliul de clienti (monitorizarea promisiunilor de plata);
    • Adauga/modifica informatiile demografice in conturile clientilor in cazurile justificate conform procedurilor in vigoare;
    • Asigura feedback Supervizorului Colectare Debite Business Romania, privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru si deasemenea, tuturor departamentelor/directiilor cu care colaboreaza;
    • Preia apelurile de la clienti/ agenti de vanzari/suport vanzari si le asigura suportul necesar in vederea recuperari debitelor restante;
    • Identifica si raporteaza catre Supervizorului Colectare Debite Business Romania cazurile de frauda;
    • Cauta numere de contact alternative cu scopul de a obtine o rata de contact cat mai mare pentru conturile alocate.
    • Verificarea listelor de feedback primite de la call centerele externe cu scopul de a identifica si trata situatiile speciale mentionate de clienti (ex. nefunctionarea serviciilor, contestatii factura).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (331)