Specialist Colectare Debite Business
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist Colectare Debite Business active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.10.2018 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cerinţele postului
Studii:
• Studii superioare economice
Experienţa în muncă:
• Cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Capacitate analitica
• Atentie la detaliu
• Capacitatea de lucru sub presiune si cu termene stranse
• Cunostiinte Excel, Word
• Cunostiinte de limba engleza – nivel avansat
• Spirit de echipa
• Foarte buna orientare catre client·
• Atitudine de asumare a responsabilitatii
Responsabilitati principale:
• Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante;
• Efectueaza telefonic activitatile de colectare solicitate pentru fiecare cont din portofoliul de clienti alocat conform procedurilor de colectare;
• Negociaza termene de plata in scopul colectarii sumelor restante si a evitarii deconectarilor pentru neplata in concordanta cu termenele si procedurile departamentale
• Gestioneaza portofoliul de clienti (monitorizarea promisiunilor de plata);
• Adauga/modifica informatiile demografice in conturile clientilor in cazurile justificate conform procedurilor in vigoare;
• Asigura feedback Supervizorului Colectare Debite Business Romania, privind procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru si deasemenea, tuturor departamentelor/directiilor cu care colaboreaza;
• Preia apelurile de la clienti/ agenti de vanzari/suport vanzari si le asigura suportul necesar in vederea recuperari debitelor restante;
• Identifica si raporteaza catre Supervizorului Colectare Debite Business Romania cazurile de frauda;
• Cauta numere de contact alternative cu scopul de a obtine o rata de contact cat mai mare pentru conturile alocate.
• Verificarea listelor de feedback primite de la call centerele externe cu scopul de a identifica si trata situatiile speciale mentionate de clienti (ex. nefunctionarea serviciilor, contestatii factura).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Business Intelligence Specialist 5000 - 5500 RON NET / luna | |
Junior Business Intelligence Specialist - Sievo Aplica fara CV | |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (331) |
Raporteaza eroarea la