Asistent Manager (durata determinata 2 ani) - Directia Audit Intern

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager (durata determinata 2 ani) - Directia Audit Intern active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:

    - Studii finalizate, disponibilitate program full-time
    - Engleza avansat
    - Excelente abilitati de organizare
    - Persoana comunicativa si deschisa la a invata lucruri noi
    - Experienta in lucrul cu Excel, PowerPoint

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    - Asiguri conditiile preliminare pentru realizarea de catre directorul executiv a unor contacte operative si eficiente din/in interiorul/exteriorul bancii
    - Intocmesti si asiguri indeplinirea calendarului de lucru pentru directorului executiv, inclusiv sa coordonezi contactele cu clientii interni si externi
    - Centralizezi pontaj lunar pentru colegii din directia Audit
    - Coordonezi toate aspectele aranjamentelor de calatorie / delegatii
    - Elaborezi si redactezi documentele necesare directorului sau echipei de management.
    - Participi alaturi de ceilalti membrii ai directiei la anumite sedinte si proiecte.
    - Asiguri suport administrativ pentru intreaga directie

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (615)