Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Excent Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Excent Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Cerinte:
-Studii superioare finalizate in domeniul Economic sau Administrativ;
-Folosirea curenta a limbii engleze;
-Persoana organizata,dinamica si abila;
-Bune aptitudini de comunicare si diplomatie
Responsabilitati:
-Urmărirea şi gestionarea lucrărilor
-Interfata dintre societate si clienti: intocmirea ofertelor comerciale si follow-up
-Gestionarea achizitiilor – inregistrarea comenzilor in SAP- lansarea comenzilor catre furnizori;
-Plasarea comenzilor de produse la fabrica si urmarirea intregului proces pana la livrarea comenzii la client;
-Raportarea statusului lucrarilor din luna curenta;
-Comunicarea in limba engleza cu diversi parteneri (clienti, furnizori, institutii publice)
-Gestiunarea personalului agenţiei / Difuzarea informaţiilor la departamentul RU
-Creearea şi gestionarea dosarelelor (concedii, absenţe, deconturi de cheltuieli, copii contracte de muncă, etc.)
-Verificarea si inregistrarea pontajelor
-Organizarea din punct de vederea dministrativ a formarilor
- Primire – preluarea apeluri telefonice – secretariat
-Intâmpinarea persoanelor din exterior într-un mod cât mai agreabil
-Secretariat Agenţie (telefoane, gestiunea corespondenţei intrări, ieşiri – poştă – gestionarea faxurilor primite şi trimise, gestiunea şi urmărirea cu regularitate a stocurilor de materiale pentru birou (toner, cartuşe, etc.);
-Preluarea ordinelor de misiune spre a fi validate de Responsabil şi trimiterea acestora catre serviciul de gestiune;
-Organizarea deplasărilor (rezervare hotel, avion, maşină, etc.);
-Asigurarea logisticii cu ocazia vizitelor clienţilor (rezervarea şi pregătirea sălii, rezervările la restaurant, etc.).
BENEFICII:
-Mediu de lucru performant, formare si dezvoltare continua a competentelor;
- Remuneratie in concordanta cu responsabilitatile postului si competentele detinute;
- Tichete de masa;
- Abonament medical tip Bussiness;
- si cel mai important: o echipa frumoasa!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (112) |
Raporteaza eroarea la