Specialist administrare personal si salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Specialist administrare personal si salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 08.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Cerințe:
    - Studii superioare finalizate in domeniul economic
    - Experienta de minimum 2/3 ani in calcul salarii si administrare personal
    - Cunoştinţe de legislaţia muncii (Codul muncii)
    - Cunoştinţe avansat de operare Excel
    - Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat
    - Abilităţi foarte bune de comunicare cu personalul angajat si colegii
    - Abilităţi de organizare şi planificare a activităţilor
    - Atenţie la detalii
    - Detinerea Certificatului de Inspector de Resurse Umane reprezinta un avantaj
    - Cunostinte de lucru in Saga si Revisal

    Responsabilitati

    Responsabilități generale:
    - Pregatirea documentatiei pentru angajare
    - Mentinerea legaturii cu candidatul pana in momentul angajarii
    - Mentinerea evidentei dosarelor de personal
    - Verificarea pontajele din punct de vedere a respectării legislaţiei în vigoare şi a politicii interne
    - Calcularea si efectuarea platii salariilor
    - Introducerea si calcularea concediilor medicale, concediu fara salariu (CFS) si a concediilor de odihna (CO)
    - Realizarea inregistrarilor si modificarilor in registrul general de evidenta a salariatilor (REVISAL)
    - Mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă
    - Gestionarea comenzilor pentru tichetele de masa
    - Intocmirea si depunerea Declaratie 112
    -Intocmirea raportului lunar cu taxe si contributii de plata
    - Intocmirea de raporte diverse in legatura cu salariatii si veniturile salariale
    - Eliberarea de adeverinte angajatilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Iasi, Cluj Napoca, BUCURESTI, Job national

    Remote

    Vezi job-uri similare (7)