Specialist administrare personal si salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Specialist administrare personal si salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerințe:
- Studii superioare finalizate in domeniul economic
- Experienta de minimum 2/3 ani in calcul salarii si administrare personal
- Cunoştinţe de legislaţia muncii (Codul muncii)
- Cunoştinţe avansat de operare Excel
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat
- Abilităţi foarte bune de comunicare cu personalul angajat si colegii
- Abilităţi de organizare şi planificare a activităţilor
- Atenţie la detalii
- Detinerea Certificatului de Inspector de Resurse Umane reprezinta un avantaj
- Cunostinte de lucru in Saga si Revisal
Responsabilități generale:
- Pregatirea documentatiei pentru angajare
- Mentinerea legaturii cu candidatul pana in momentul angajarii
- Mentinerea evidentei dosarelor de personal
- Verificarea pontajele din punct de vedere a respectării legislaţiei în vigoare şi a politicii interne
- Calcularea si efectuarea platii salariilor
- Introducerea si calcularea concediilor medicale, concediu fara salariu (CFS) si a concediilor de odihna (CO)
- Realizarea inregistrarilor si modificarilor in registrul general de evidenta a salariatilor (REVISAL)
- Mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă
- Gestionarea comenzilor pentru tichetele de masa
- Intocmirea si depunerea Declaratie 112
-Intocmirea raportului lunar cu taxe si contributii de plata
- Intocmirea de raporte diverse in legatura cu salariatii si veniturile salariale
- Eliberarea de adeverinte angajatilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
People Specialist (Benefits) Remote | |
People Specialist (Employee Services) Iasi, Cluj Napoca, BUCURESTI, Job national | |
People Specialist (EMEA Payroll) Remote | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la