Executive Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Executive Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower recruteaza pentru o companie multinationala de renume din domeniul asigurarilor, EXECUTIVE ASSISTANT pentru CEO-ul companiei.

    CERINTE:

    - abilitati excelente de comunicare atat in limba engleza, cat si in limba romana;
    - bune abilitati de organizare si planificare;
    - standarde ridicate de integritate si confidentialitate;
    - foarte bune abilitati de MS Office, in special Power Point;
    - experienta pe o pozitie similara de minim 1 an;
    - atentie distributiva;
    - spirit de echipa;
    - rezistenta la stres si flexibilitate.

    Responsabilitati

    - gestionarea agendei, e-mai-urilorl și corespondenței, precum și călătoriile și evenimentele CEO-ului și ale altor membri ai consiliului;
    - livrarea prezentărilor Power Point;
    - diverse traduceri (română și engleză);
    - organizarea vizitelor oaspeților pentru CEO și membrii de bord;
    - gestionarea bugetului pentru managementul general;
    - gestionarea documentelor care urmează să fie semnate de către CEO și BM;
    - pregătirea ședințelor consiliului de administrație și oferă orice alt sprijin organizațional pentru aceste reuniuni.

    Alte informatii

    LOCATIE - Opera Center (5 minute fata de statia de metrou Eroilor);

    PROGRAM - L-V: 9:00 - 18:00;

    CONTRACT - perioada nedeterminata;

    PACHET SALARIAL:

    - parte fixa motivanta;
    - pachet de beneficii;
    - asigurare de viata/chirurgicala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (21)