Project Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Project Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Cunoștinte Microsoft Office la nivel avansat (în special Excel);
    • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Cunoașterea procedurilor de executare silită și de insolvență constituie avantaj;
    • Capacitate de organizare a timpului și prioritizare a sarcinilor trasate;
    • Atenție la detalii;
    • Abilități de comunicare;
    • Limba engleză la nivel mediu.

    Responsabilitati

    • Răspunde solicitărilor managerului și transmite sinteza principalelor acțiuni efectuate în luna precedentă în cadrul proiectului, precum și prezentarea lunară a rezultatelor obținute în luna anterioară;
    • Asigură suport agenților din Bucuresti și din țară atunci când situația o cere;
    • Oferă suport pentru crearea de rapoarte zilnice/ săptămânale/ lunare pentru manage-mentul superior și se ocupă de redactarea documentelor și a situațiilor cerute de că-tre acesta;
    • Asigură legătura între CM - Internal Organization Officer - Manager;
    • Centralizează și asociază rapoartele;
    • Monitorizează plățile, încasările (task pentru plată, monitorizare plată, completare în sistemul informatic);
    • Menține relația cu notarii;
    • Identifică și transmite corespondența către agenți;
    • Solicită săptămânal dosarele originale necesare din arhiva;
    • Redactează notificări și le transmite prin curier/ poștă către debitori/ garanți.

    Alte informatii

    Beneficii :
    Mediu de lucru plăcut alături de o echipă tânără, într-un mediu profesionalist;
    Oportunități reale de dezvoltare în cadrul companiei;
    Punem accept pe dezvoltarea ta profesională, motiv pentru care organizăm periodic diferite training-uri și workshop-uri;
    Petreceri tematice, team-building-uri și evenimente reacreative;
    Beneficii pentru timpul tău liber : reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate și la abonamentele pentru sălile de fitness;
    Acces la pachete de servicii medicale private;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (68)