Account Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Account Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    - Abilități de lucru în echipă și atenție la detalii;
    - Inițiativă și capacitate de rezolvare a problemelor;
    - Potential dezvoltat de negociere;
    - Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu sellerii și colegii;
    - Persoana cu spirit intreprinzător, energică și dinamică;
    - Studii superioare (inclusiv pentru studenții de studii superioare);
    - Cunoștințe de limba engleză, vorbit și scris;
    - Cunoștințe foarte bune și rutină în utilizarea PC: Windows 10, MS Office minim 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet;
    - Prezintă avantaj – experiență de minim 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relatiilor de tip B2B.

    Responsabilitati

    - Este principala persoana de contact in timpul procesului de integrare al sellerilor oferindu-le acestora informatii si asistenta inainte de a isi incepe activitatea in platforma eMAG Marketplace;
    - Zona legala: contracte, anexe si documente justificative;
    - Zona comerciala: grila de comisioane, flux operational, indicatori de performanta;
    - Ofera suport in etapele de integrare actionand ca interfata intre sellerii Marketplace si alte departmente implicate in fluxul de integrare si/sau parteneri externi;
    - Impreuna cu team leader-ul monitorizeaza si identifica punctele blocante in procesul de integrare, propunand masurile adecvate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (559)