Asistent Manager - per. determinata 6 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - per. determinata 6 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:

    ˇ Studii superioare (in curs sau finalizate)

    ˇ Limba engleza la nivel avansat

    ˇ Cunostinte economice si financiare

    ˇ Cunostinte avansate MS Office (in special Excel si Powerpoint)

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    ˇ Organizezi si coordonezi activitatea administrativa (secretariat): traducerea si gestionarea documentelor, administrarea corespondentei, a adreselor si rapoartelor

    ˇ Furnizezi activitati de suport pentru management si organizatie , in particular verificarea corectitudinii anumitor documente sau fisiere in raport cu regulile de procesare a informatiei

    ˇ Asiguri suport in procesarea achizitiilor

    ˇ Asiguri asistenta pentru intalnirile directorului executiv (minute si evidenta sarcini)

    ˇ Intocmesti diverse rapoarte si prezentari, sintetizand informatia primita de la colegi

    ˇ Fii responsabil/a de postarea pe Intranet a reglementarilor interne si a deciziilor luate la nivelul Conducerii Executive a Directiei Managementul Proprietatilor Imobiliare.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>