Specialist Resurse Umane - Retail

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane - Retail active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, un retailer international care isi propune sa se extinda in Romania, cautam un Specialist Resurse Umane entuziast.

    Cerinte:
    Experienta de 5 ani in domeniul resurselor umane - recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului;
    Experienta in recrutare de personal - Retail;
    Studii superioare;
    Cunostinte bune de limba engleza;
    Competente bune de comunicare si relationare;
    Bune competente de planificare, organizare si control al activitatii.

    Responsabilitati

    Organizarea si coordonarea procesului de recrutare si selectie de personal pentru pozitiile vacante;
    Realizarea si transmiterea rapoartelor referitoare la activitatea angajatilor;
    Planificarea si coordonarea inductiei noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie;
    Urmarirea periodica a evolutiei angajatilor din punct de vedere al performantei profesionale;
    Implicarea in dezvoltarea pachetului de beneficii si compensatii pentru angajati;
    Dezvoltarea si implementarea planurilor de dezvoltare si training;
    Realizarea fiselor de post;
    Redactarea si implementarea politicilor de HR in cadrul organizatiei;
    Procesarea cererilor angajatilor si pastrarea legaturii cu furnizorii de servicii HR – admin si payroll).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (37)