Legal Assistant – full time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coface Romania active.


Vezi toate job-urile Legal Assistant – full time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Over 70 years of experience and the most finely meshed international network have made Coface a reference in credit insurance, risk management, and the global economy.

    With the ambition to become the agile, global trade credit insurance partner in the industry, Coface’s 4,100 experts work to the beat of the world economy, supporting 50,000 clients in building successful, growing and dynamic businesses across 200 countries.

    The Group’s services and solutions protect and help companies take credit decisions to improve their ability to sell on both their domestic and export markets.

    OUR FOUR PRIORITIES:

    - Attract talented people
    - Train experts
    - Provide visibility to our staff
    - Recognise and reward performance

    Cerinte

    • Cunostinte juridice – nivel mediu;
    • Experienta in domeniu juridic;
    • Abilităti de comunicare si persuasiune, atentie distributiva, organizare, seriozitate, implicare, putere de motivare;
    • Studii superioare finalizate sau în curs - in domeniul juridic;
    • Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent cu colegii;
    • Abilități de operare PC;
    • Abilitati de operare in Microsoft Excel;
    • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu.

    Responsabilitati

    • Principale:
    o Verificarea statusului dosare in bazele de date interne si sursele publice;
    o Redactarea de adrese/raspunsuri catre instanta/executori judecatoresti.
    o Pastrarea relatiei cu executori judecatoresti
    o Sustinerea activitatii avocatilor prin copii xerox, pregatire dosare, corespondenta, redactare actiuni dupa model, completare borderouri;
    o Lucru in programele interne agreate;
    o Intocmirea de rapoarte (interne/ externe), in format excel-50% din timpul de lucru.
    o Alte actiuni specifice cabinetelor de avocatura;

    • Secundare:
    o Asigurarea ca toate contractele cu clienti sunt respectate conform cerintelor stabilite (de asemenea ca aceste contracte sunt valabile si sa fie reinnoite cand e cazul);
    o Inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (22)