Project Manager - Foreclosure and Workout
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APS Romania active.Vezi toate job-urile Project Manager - Foreclosure and Workout active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | APS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
• Experiență de minimum patru ani în domeniul recuperărilor de creanțe;
• Cunoștințe solide de executare silită și insolvență;
• Abilități și experiență în managementul de echipă;
• Capacități de a evalua si de a lua decizii;
• Abilități de coordonare, prioritizare, planificare și organizare;
• Aptitudini de negociere și influențare;
• Cunoștinte MS Office;
• Cunoștinte limba engleză;
• Studii superioare.
• Stabilește procedura de colectare pentru cazurile aferente portofoliului gestionat și are în vedere maximizarea rezultatelor și atingerea obiectivelor;
• Urmărește în scop operațional și explică variațiile bugetului portofoliului alocat, propunând metode de corectare;
• Participă la întâlnirile operaționale cu potențialii clienți și cu clienții existenți ai companiei;
• Coordonează activitatea zilnică a subordonaților, identifică și soluționează probleme apărute, prioritizează acțiunile echipei în vederea atingerii targetului alocat;
• Urmărește evoluția profesională a angajaților din subordine și propune soluții pentru îmbunătățirea performanțelor fiecărui angajat din echipa sa;
• Participă în procesul de recrutare, integrare, instruire și evaluare ale performanțelor pentru personalul din subordine;
Beneficii:
• Oportunitatea de a începe cariera în domeniul juridic;
• Oportunități reale de dezvoltare profesională;
• Oportunitatea de a lucra într-o echipa profesionistă, tânără și dinamică
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Financial Analyst-Planning and Controlling Aplica fara CV | |
IT PROJECT MANAGER Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (228) |
Raporteaza eroarea la