Administrator Acces (lb. franceza avansat)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AKKA Romserv (Akkodis) active.


Vezi toate job-urile Administrator Acces (lb. franceza avansat) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: AKKA Romserv (Akkodis)
Domeniu:
  • Altele
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Akkodis Romania team currently counts over 800 engineers and IT experts who work on local and global projects, in industries such as Automotive&Transport, Aerospace&Defense, IT&C, Life Science&Health, Energy&Clean Technology.
    We have been active for over 17 years in Romania and have six competence centers in Bucharest, Pitesti, Titu, Iasi, Cluj and Timisoara.
    Smart Industry is where digital and engineering converge into a connected world - reshaping entire industries and providing solutions for some of the world’s toughest challenges.
    At Akkodis, we bring digital and engineering solutions together, creating a smarter future for everyone.

    Cerinte

    • Studii superioare, de preferat studii tehnice
    • Nivel cunostinte lb. Franceza Avansat
    • Foarte bune abilitati de comunicare, aptitudini de sinteza si organizatorice

    Responsabilitati

    • Asigura crearea de accese in sistemele din retea / gestionarea conturilor si profilelor. Creare de conturi, delegare de servicii, afecteaza sau modifica profilele de utilizatori, sterge conturi.
    • Gestiunea informatiei. Trimite mailuri de cereri; face cereri de produse si servicii; analizeaza cereri; tine evidenta cererilor; face sedinte cu partenerii si omologii; tine la zi contractele de administrare pentru fiecare program/baza de date.
    • Audituri si controale. Realizeaza controale aleatorii; relanseaza update-urile pentru drepturile de utilizare. asigura auditurile legate de confidentialitatea in companie si face sedinte de proiect cu corespondentii sai, pe zone geografice
    • Intervine ca suport tehnic pentru personalul firmei, atunci cand este nevoie, pentru a asigura o buna utilizare a bazelor de date folosite in cadrul proiectelor firmei.
    • Administreaza baza de date pentru piesele generice create sau reactivate.
    • Aplica procedurile din managementul calitatii companiei si propune aplicarea de noi solutii in cadrul acesteia.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    3000 - 3500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Chitila,

    Vezi job-uri similare (162)