Supervizor magazine

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.


Vezi toate job-urile Supervizor magazine active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Digi | RCS RDS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 20.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Excelente abilitati rezolutive si de relationare;
    Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasare;
    Foarte bune cunostinte de utilizare a PC-ului: Windows, MS Office, baze de date, internet

    Responsabilitati

    Coordonarea si monitorizarea activitatii casierelor si a agentilor comerciali din punctele de prezenta si se asigura ca toate problemele sesizate au fost solutionate sau escaladate la seful ierarhic superior;
    Dezvoltarea, implementarea si urmarirea implementarii strategiei de vanzare a serviciilor;
    Actionarea ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si a imbunatati procesul de comunicare/solutionare probleme;
    Asigurarea bunului mers al departamentului din punct de vedere administrativ si urmarirea atingerii obiectivelor stabilite,
    Propunerea planurilor de dezvoltare prin monitorizarea si evaluarea activitatii angajatilor din subordine;
    Oferirea in mod constant a feedback-ului legat de performanta obtinuta si sustine sesiuni de evaluare, training;
    Informarea angajatilor din echipa asupra procedurilor si regulilor companiei si se asigura ca sunt puse in practica;
    Realizarea rapoartelor saptamanale, lunare sau la cerere, care vizeaza situatia vanzarilor si a restantelor sau diferitele probleme intampinate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS RDS >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (5)