Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Controlor de Gestiune - disponibilitate relocare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune - disponibilitate relocare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
- Studii economice de lunga durata;
- Cunostinte: foarte bune cunostinte de Excel, MS Ofice, baze de date, notiuni contabile de baza;
- Experienta profesionala: 2 ani (cu stagiu minim 1 an in domeniul comercial);
- Profil personal: adaptabil, pedagog, riguros, atentie la detalii, orientare catre client, gandire analitica si strategica, buna organizare.
- Urmareste bugetul de investitii;
- Urmareste si analizeaza indicatorii economici;
- Organizeaza, supravegheaza si valideaza inventare;
- Elaboreaza bugete si obiective magazin;
- Defineste si controleaza procesul de repartizare cheltuieli;
- Acompaniaza managerii in realizarea obiectivelor comerciale.
- Pachet salarial atractiv;
- Asigurare medicala si stomatologica;
- Parcurs continuu de formare si dezvoltare profesionala si personala;
- Mediu de lucru coeziv si suportiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Warehouse Operator Aplica fara CV | |
Logistics Specialist Aplica fara CV | |
Gestionar depozit Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la