Analist financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Analist financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    - Studii superioare economice;
    - Experienta 4-7 ani in domeniul financiar;
    - Cunostinte contabilitate, cost control, analiza vanzari;
    - Capacitate de organizare si planificare;
    - Abilitati de comunicare si prezentare;
    - Persoana analitica, cu initiativa, responsabila, energica si dedicata;
    - Cunoasterea sistemului SAP, sistem BI (Bussines Intelligence) poate constitui un avantaj.

    Responsabilitati

    - Elaboreaza pentru departamentele Vanzari / Marketing, raportul financiar lunar si diverse alte rapoarte de analiza pentru management;
    - Analizeaza si raporteaza evolutia costurilor generate de activitatea de vanzari si marketing - verifica permanent realizarea obiectivelor, compararea lor cu rezultatele obtinute; constatarea abaterilor si decalajelor dintre evolutia normala a realizarilor si obiectivele stabilite. Comparatii intre puncte de lucru;
    - Asigura suport pentru calculatii de cost solicitate de catre Marketing ,Vanzari;
    - Asigura suport pentru gestionarea preturilor si discounturilor acordate clientilor;
    - Implementare in SAP a conditiilor comerciale pentru clientii IKA si inregistrarea/verificarea/emiterea facturilor catre client;.
    - Asigura suport in evaluarea, dezvoltarea si implementare in sistemul informatic a rapoartelor manageriale pentru analiza de vanzari si profitabilitate;
    - Asigura suport pentru crearea / intretinerea/ dezvoltarea in BI a rapoartelor pentru analiza / Dashboard specific procesului gestionat, ce ofera managementului informatii corecte, actuale, complete, pertinente;
    - Identifica, elaboreaza, dezvolta instrumente de informare pentru transparenta fluxului informational in cazul activitatii de vanzari si marketing. Participa la elaborarea şi implementarea proiectelor interne (Analiza, evaluare, implementare, urmarire a rezultatelor estimate, asigurand un control operational al proiectului implementat).
    - Participa ca membru in proiectele departamentului;
    - Asigura integrarea interdepartamentala a proiectului: legatura intre clientul intern sau extern al departamentului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)