Project Manager (proiecte Contact Center)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Project Manager (proiecte Contact Center) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    - Experienta in industria de Contact Center - obligatoriu;
    - Experienta in activitatea de Telesales;
    - Experienta anterioara in coordonarea unuia sau mai multor proiecte Contact Center - minimum 3 ani;
    - Persoana foarte organizata, care sa se exprime foarte bine, inclusiv in scris (comunicare pe e-mail);
    - Persoana flexibila, pozitiva, orientata spre solutii si rezultate;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Outlook, Excel);

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice managementului proiectelor outbound/inbound desfasurate pentru clientii nostri din industrii precum: telecom, banking, financiar, retail, e-commerce, auto s.a.

    - Atingerea obiectivelor cantitative si calitative in cadrul proiectelor;
    - Mentinerea unei relatii profesionale cu partenerii de business: comunicare B2B - e-mail, telefon, intalniri; promptitudine; viteza de reactie si flexibilitate;
    - Evaluarea periodica a modului de functionare a proiectelor si stabilirea actiunilor de crestere a performantelor;
    - Proactivitate permanenta si initiativa in vederea imbunatatirii proceselor si procedurilor existente;
    - Urmarirea si suportul activitatii echipelor de team leaderi – identificare si aplicare de actiuni pentru cresterea retentiei angajatilor;
    - Asigurarea unei bune comunicari verticale si orizontale;
    - Realizarea rapoartelor periodice privind evolutia proiectelor;
    - Organizarea activitatii de contact center;

    Alte informatii

    Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (318)