Project Manager (proiecte Contact Center)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Project Manager (proiecte Contact Center) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.07.2018 |
Remote work: | On-site |
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
- Experienta in industria de Contact Center - obligatoriu;
- Experienta in activitatea de Telesales;
- Experienta anterioara in coordonarea unuia sau mai multor proiecte Contact Center - minimum 3 ani;
- Persoana foarte organizata, care sa se exprime foarte bine, inclusiv in scris (comunicare pe e-mail);
- Persoana flexibila, pozitiva, orientata spre solutii si rezultate;
- Cunostinte de limba engleza;
- Cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Outlook, Excel);
Responsabilitati specifice managementului proiectelor outbound/inbound desfasurate pentru clientii nostri din industrii precum: telecom, banking, financiar, retail, e-commerce, auto s.a.
- Atingerea obiectivelor cantitative si calitative in cadrul proiectelor;
- Mentinerea unei relatii profesionale cu partenerii de business: comunicare B2B - e-mail, telefon, intalniri; promptitudine; viteza de reactie si flexibilitate;
- Evaluarea periodica a modului de functionare a proiectelor si stabilirea actiunilor de crestere a performantelor;
- Proactivitate permanenta si initiativa in vederea imbunatatirii proceselor si procedurilor existente;
- Urmarirea si suportul activitatii echipelor de team leaderi – identificare si aplicare de actiuni pentru cresterea retentiei angajatilor;
- Asigurarea unei bune comunicari verticale si orizontale;
- Realizarea rapoartelor periodice privind evolutia proiectelor;
- Organizarea activitatii de contact center;
Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Marketing Manager Measuring Tools BUCURESTI, | |
Contact Center Associate – Italian (plus English) On-site Remote | |
Contact Center Associate – Portuguese (plus English) Work From Office BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (318) |
Raporteaza eroarea la