Specialist Operatiuni Sedii Centrale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Operatiuni Sedii Centrale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    Studii tehnice
    Cursuri de Managementul Proiectelor – reprezinta un avantaj
    Vechime in coordonarea activitatilor de facility management si proiectelor aferente, precum si in domeniul managementului cladirilor si echipamentelor: 5 ani
    Limba Engleza la nivel avansat
    Cunostinte avansate MS Office
    Cunoasterea regulilor locale si a procedurilor autoritatilor de control al cladirilor
    Cunoasterea furnizorilor/contractorilor locali si a regulamentelor de bune practici ale acestora
    Cunostinte si expertiza cuprinzatoare referitoare la sistemele cladirilor
    Bune cunostinte de lucru privind sanatatea si securitatea muncii in cadrul mediului construit
    Cunostinte extinse in: gestionarea spatiului, intretinerea cladirilor, regulamentele de bune practici referitoare la cladiri

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    Asiguri buna functionalitate a cladirilor din portofoliu aflate in zona de Sud a tarii – sedii centrale;
    Contribui la elaborarea solutiilor tehnice si selectarea ofertelor furnizorilor de servicii aferenti;
    Controlezi si propui masuri pentru respectarea clauzelor contractuale, precum si a celor stipulate in documente, aprobari si autorizatii;
    Monitorizezi obtinerea tuturor autorizatiilor pentru cladirile din aria de acoperire;
    Gestionezi in mod proactiv furnizorii, conform procedurilor interne legate de functia de curatenie, colectare selectiva deseuri, spatii verzi, distrugere documente confidentiale etc.;
    Oferi suport pentru coordonarea activitatii de mentenanta tehnica a cladirilor din regiune.
    Monitorizezi utilizarea corecta a materialelor si pieselor de rezerva aprovizionate de la furnizori, conform normelor tehnice agreate cu clientul.
    Monitorizezi indeplinirea planurilor de mentenanta preventiva si corectiva; procesezi baza de date cumulata sau reparatiile legate de utilizarea cladirilor din intreaga regiune;
    Participi, la cerere, la schitarea si revizuirea specificatiilor pentru selectia furnizorilor de servicii de reparatii ale cladirilor si la monitorizarea centralizata a contractelor de reparatii cladiri.
    Mentii legatura cu clientii chiriasi, in scopul facilitarii tuturor cerintelor si necesitatilor de ocupare a spatiilor.
    Analizezi si urmaresti post-implementarea regionala a proiectelor de investitii (CAPEX), conform necesitatilor de business.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (54)