Terapeut ABA pentru o clinica in zona Piata Muncii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DARE active.


Vezi toate job-urile Terapeut ABA pentru o clinica in zona Piata Muncii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    a) Nivel minim de studii: studii superioare de psihologie.
    b) Cunostinte minime specifice postului:
    - Buna cunoastere a domeniului tratarii comportamentelor problema la copiii tipici
    - Cunostinte financiare si de business
    - Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu
    - Cursuri postuniversitare de specialitate
    - Operare PC: utilizarea pachetului de aplicatii MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    c) Nivel minim de experienta necesara postului:
    - experienta pe post de psiholog (1-3 ani)
    - experienta in coordonarea unei echipe (1 - 3 ani)
    - experienta in elaborarea si gestionarea unui buget

    COMPETENTE COMPORTAMENTALE SI ATITUDINI PROFESIONALE
    a) Specifice postului
    - Abilitati de comunicare si relationare
    - Capacitate de organizare si planificare a activitatii
    - Gandire de perspectiva si pe termen lung
    - Initiativa si independenta in actiune
    - Orientare catre beneficiari
    - Capacitatea de a lua decizii optime si de a-si asuma raspunderea
    - Rigoare

    b) Specifice organizatiei
    - Abilitati de lucru in echipa
    - Seriozitate, angajament si responsabilitate
    - Buna colaborare cu toate departamentele

    Responsabilitati

     Participa activ la procesul de admisie a noilor copii in clinica;
     Aplica teste psihologice pentru stabilirea nivelului de dezvoltare psihologic, interpreteaza datele obtinute si formuleaza recomandarile pe care le considera necesare; raspunde de calitatea si precizia examinarilor psihologice;
     Stabileste psihodiagnosticul copiilor si realizeaza evaluarile si re-evaluarile periodice (in general la 6 luni) pentru toti copiii din clinica;
     Stabileste programul saptamanal de interventie terapeutica si il comunica in mod transparent parintilor/ reprezentantilor legali;
     Deruleaza activitatile terapeutice individuale si de grup pentru copiii / familiile care necesita suport psihoterapeutic;
     Investigheaza si recomanda caile de solutionare ale problemelor psihologice ale beneficiarilor;
     Organizeaza sedinte de coordonare cu ceilalti psihologi si cu parintii, in care discuta problemele cu care acestia se confrunta si propune solutii;
     Sustine sesiuni de supervizare de grup - formari si traininguri pentru ceilalti psihologi;
     Participa activ la sedintele asociatiei, asigurandu-se permanent de consultarea si implicarea fiecarui beneficiar, in functie de gradul de maturitate al acestuia;
     Realizeaza un plan individual de recuperare psihologica pentru fiecare beneficiar si documenteaza riguros activitatile si progresele copiilor in urma diverselor interventii (rapoarte de progres);
     Aplica in activitatea cotidiana o abordare centrata pe respectarea Codului Etic, in care sunt cuprinse drepturile copilului;
     Participa la organizarea si derularea de evenimente / activitati de socializare (in clinica sau in afara acesteia) cu si pentru copii;
     Ofera echipei de management, in timp util, informatii consistente legate de copii, pentru scopuri care tin de munca de sponsorizare externa (de ex. date necesare pentru realizarea unui profil al copilului in perioada imediat urmatoare admisiei în clinica, respectiv in preajma plecarii acestuia din clinica);
     Se preocupa constant de dezvoltarea sa profesionala, invata noi metode şi tehnici de preventie si interventie psihologica, care sa ii ajute pe beneficiari. Participa activ la oportunitatile de formare profesionala continua de profil (training-uri, seminarii stiintifice, conferinte, acumulare credite, schimburi de experienta) si la sedinte de supervizare.
     Pastreaza confidentialitatea datelor referitoare la beneficiari in fata persoanelor fizice, juridice sau mass-media.
     Inlocuieste membrii echipei aflati in concediu sau in afara biroului, prin preluarea sarcinilor ce ii sunt delegate de catre superiorul ierarhic.
     Discuta permanent cu beneficiarii/reprezentantii legali, in scopul clarificarii si rezolvarii eventualelor probleme aparute in relatia dintre acestia si personalul asociatiei;
     La solicitarea sefului direct, indeplineste si alte sarcini care au legatura cu postul si pregatirea sa, in limitele impuse de lege.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    4600 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)