Marketplace Account Health Specialist

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    - Experienta in Customer Support;
    - Gandire analitica, structurata, usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva;
    - Bune abilitati de comunicare, motivatie de a invata lucruri noi si de a infrunta provocari, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
    - Studii superioare finalizate;
    - Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
    - Bune abilitati organizatorice si orientare catre detalii;
    - Rapiditate si eficienta.

    Responsabilitati

    - Contacteaza zilnic partenerii eMAG Marketplace din portofoliu pentru a le oferi suport si pentru a gasi cele mai bune solutii de corectare a indicatorilor de performanta;
    - Contacteaza partenerii eMAG Marketplace pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea indicatorilor de satisfactie a clientilor;
    - Analizeaza evolutia KPI-ilor partenerilor eMAG Marketplace;
    - Instruieste prin intermediul telefonului sellerii, in functie de nevoile acestora;
    - Colaboreaza cu alte departamente pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
    - Cunoaste in detaliu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
    - Contribuie constant la construirea si imbunatatirea manualului de bune practici si recomandari pentru partenerii eMAG Marketplace.

    eMAG Marketplace este sistemul prin care partenerii eMAG isi afiseaza propriile produse pe emag.ro, alaturi de produsele vandute direct de catre eMAG.
    Clientii pot comanda simultan atat produse eMAG cat si produse din oferta oricarui partener eMAG. Echipa Marketplace asigura ca atat experienta partenerilor, cat si a clientilor este una calitativa, asigura resursele pentru a livra rapid comenzile clientilor si serviciile post-vanzare.

    Echipa Marketplace mentine legatura cu partenerii inca de la inceputul colaborarii, oferindu-le suport pentru listarea produselor si multe alte aspecte.