Marketplace Account Health Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Marketplace Account Health Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    - Experienta in Customer Support;
    - Gandire analitica, structurata, usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva;
    - Bune abilitati de comunicare, motivatie de a invata lucruri noi si de a infrunta provocari, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
    - Studii superioare finalizate;
    - Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
    - Bune abilitati organizatorice si orientare catre detalii;
    - Rapiditate si eficienta.

    Responsabilitati

    - Contacteaza zilnic partenerii eMAG Marketplace din portofoliu pentru a le oferi suport si pentru a gasi cele mai bune solutii de corectare a indicatorilor de performanta;
    - Contacteaza partenerii eMAG Marketplace pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea indicatorilor de satisfactie a clientilor;
    - Analizeaza evolutia KPI-ilor partenerilor eMAG Marketplace;
    - Instruieste prin intermediul telefonului sellerii, in functie de nevoile acestora;
    - Colaboreaza cu alte departamente pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
    - Cunoaste in detaliu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
    - Contribuie constant la construirea si imbunatatirea manualului de bune practici si recomandari pentru partenerii eMAG Marketplace.

    eMAG Marketplace este sistemul prin care partenerii eMAG isi afiseaza propriile produse pe emag.ro, alaturi de produsele vandute direct de catre eMAG.
    Clientii pot comanda simultan atat produse eMAG cat si produse din oferta oricarui partener eMAG. Echipa Marketplace asigura ca atat experienta partenerilor, cat si a clientilor este una calitativa, asigura resursele pentru a livra rapid comenzile clientilor si serviciile post-vanzare.

    Echipa Marketplace mentine legatura cu partenerii inca de la inceputul colaborarii, oferindu-le suport pentru listarea produselor si multe alte aspecte.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (358)