Administrative Assistant in Otopeni

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 24.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    - Basic knowledge in Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
    - Driving license B category
    - Excellent communication skills
    - Able to handle multitasking under competing deadlines
    - Experience with content & document management systems
    - Good English speaker
    - Experience in an accounting firm would be a plus

    Responsabilitati

    - Redirecting emails arrived in the office mailbox & following-up on results
    - Preparing tender documentation
    - Ensuring liaison with the courier & postal services
    - Updating the document management system
    - Managing entry/exit document flow
    - Proofreading & editing documents
    - Meeting support
    - Booking travel reservations
    - Coordinating the relationship with all the firm's suppliers
    - Administrative support to the team

    Alte informatii

    - Program: 8 hours Monday - Friday
    - Company car
    - Fix salary + Half-yearly bonus