Administrative Assistant

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Otopeni
  • Actualizat la: 13.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate/in curs
    Cunostinte de tip Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint);
    Cunoștințe bune de limba engleza scris/vorbit;
    Cunostinte minime de contabilitate, financiar si administrativ;
    Atentie la detalii;
    Permis de conducere categoria B;
    Experiența pe un post similar constituie un avantaj;

    Responsabilitati

    Redactarea documentelor, intocmirea a diverse rapoarte.
    Gestionarea documentelor intrate, iesite si a arhivei de documente.
    Suportul administrativ pentru departamentele de vanzari si office.
    Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor de afaceri de la sediul firmei.
    Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat.
    Gestionarea sarcinilor administrative pentru Directorul General: organizare intalniri, organizare evenimente, organizare deplasari;
    Gestionarea relatiei cu bancile – OP-uri, extrase de cont, plati interne si externe, modificari in societate;
    Oferirea de suport pentru departamentul de Contabilitate;
    Gestionarea relatiei cu societatile de leasing, brokerul de asigurari CASCO, RCA;
    Gestionarea relatiei cu Medicina Muncii, PSI, Securitatea in munca, RSVTI (ISCIR)
    Operarea in Ciel a facturilor de vanzare, facturilor de achizitie, incasarilor bancare.
    Verifica corectitudinea stocului de piese, dar si a tuturor documentelor intocmite de catre departamentul de vanzari.

    Alte informatii

    Mediu de lucru placut
    Program de 8 ore de luni – vineri
    Salariu fix + Bonus semestrial
    Masina oferita de companie