Controlor de Gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    1-2 ani experiență în domeniul financiar;
    Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
    Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
    Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
    Gândire de ansamblu;
    Orientare către găsirea de soluții;
    Proactivitate și atitudine pozitivă;
    Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
    Inițiativă, flexibilitate și dinamism;
    Cunoștințe bune Microsoft Office (în special Excel);
    Cunoștințe limba engleză sau franceză - nivel mediu.

    Responsabilitati

    Este responsabil de închiderea lunară și întocmirea raportului P&L pentru HQ;
    Se asigură de cursivitatea, inteligibilitatea, logica și rigurozitatea costurilor;
    Realizează analiza cheltuielilor lunare pe centre de cost și pe departamentele HQ ;
    Participă activ la întocmirea provizioanelor lunare și a bugetului anual;
    Administrează baze de date cu contractele din sediul central (parc auto, telefonie și contracte IT);
    Stabilește centrele de cost, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a costurilor fixe;
    Verifică și analizează veniturile și costurile lunare și identifică motivele abaterilor în comparație cu bugetul;
    Menține legătura cu furnizorii din punct de vedere financiar (confirmari de solduri cu furnizorii de servicii din sediul central);
    Elaboreaza rapoarte si modele de lucru pentru colegii din sediul central.

    Alte informatii

    Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (13)