SUPPLY CHAIN SPECIALIST WITH GERMAN, Location: Bucharest

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile SUPPLY CHAIN SPECIALIST WITH GERMAN, Location: Bucharest active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 14.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie de talie internationala din domeniul FMCG, cu o prezenta in 160 de tari, rezenta atat pe pietele mature, cat si pe cele emergente.

    Studii superioare;
    Experienta de 1-2 ani de customer service este considerata un avantaj;
    Experienta in FMCG este un avantaj;
    Abilitati de comunicare;
    Abilitatea de a lucra rapid si in conditii de stres;
    Orientarea catre client;
    Cunostinte de MS Office;
    Cunostinte de Limba Engleza si Germana;
    Limba Maghiara poate constitui un avantaj.

    Responsabilitati

    Supravegherea procesului de logistica si incasarilor;
    Supravegherea introducerii comenzilor, retururilor si refacturarii acestora in diferitele sisteme de lucru (JDE, Siebel sau EDI);
    Realizarea procesului de facturare;
    Comunicarea proactiva cu clientii in vederea mentinerii unei relatii solide cu acestia prin tratarea problemelor cu profesionalism si rapiditate;
    Mentinerea evidentei preturilor oferite clientilor;
    Emiterea notelor de credit/debit;
    ­Urmarirea documentelor si a bazei de date a clientilor;
    ­Sprijinirea departamentelor de marketing, vanzari si financiar in activitatea de zi cu zi.


    Alte informatii

    *Only the eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (216)