Business Analyst (Iași)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Analyst (Iași) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ești pasionat (ă) de analiză/ statistică/ raportare și îți place să sintetizezi grafic informația gestionată?
    “Vorbești” Excel/ SQL/ Cognos?
    Ești riguros (ă) și atent (ă) la detalii, ai inițiativă și ești un spirit analitic, având capacitatea de a căuta și de a sintetiza informațiile?



    Atunci dorim să te cunoaștem!
    Te așteptăm în echipa noastră de Reporting si Controlling, cu rolul de a analiza activitatea și performanța!
    Cum ți se pare această provocare?



    Ne-ar plăcea să:
    - Ai experiență de minim 1 an în domeniul analizei financiare/ raportare/ controlling/ business analytics/ economic/ financiar;
    - Ai cunoștinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu). Cunoștințe Cognos/ SQL/ baze de date (reprezintă un avantaj);
    - Ai cunoștințe de limbă franceză și/ sau engleză la nivel începător-mediu (A2-B1);
    - Ai spirit analitic, capacitate de sinteză și să fii o fire structurată.

    Responsabilitati

    Avem un proiect complex, derulat într-un cadru internațional, iar pasiunea și cunoștințele tale le putem valorifica pentru a:
    - Automatiza rapoartele existente cu scopul de a reduce timpul alocat realizării acestora;
    - Prelucra informațiile din bazele de date existente în vederea elaborării rapoartelor specifice;
    - Defini instrumentele de control și indicatorii de performanță în vederea monitorizarii evoluției activității;
    - Realiza și prezenta analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementul și top managementul companiei.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Home office (1 zi/ lună);
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,