Quality Tools Support Assistant with English and French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Quality Tools Support Assistant with English and French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    - Higher education;
    - Previous experience in application support is an advantage;
    - English and French - advanced level;
    - MS Office skills (especially Excel);
    - Ability to learn lightly and work easily with new IT applications;
    - Attention to details;
    - Analytical and synthesis capability;
    - Ability to communicate and interact with international speakers, adapting to varied interlocutors and diverse situations.

    Responsabilitati

    Provide support to users:
    - Handling of users' questions, via hotline (Mail, Skype, Yammer);
    - Training users on the new LUP Renewal and Spotfire IT tools;
    - Coaching for IT users: LUP, New LUP and BI;
    - Creating and updating the documentation for LUP, New LUP and BI applications (practical files, training media, PowerPoint presentations, etc.);
    - Make the activity dashboard: No LUP incidents, remounted via hotline (no incidents, criticality, applicants, request date, application deadline, etc.);
    - Performing functional tests on the evolution of computer applications: LUP, New LUP and BI;
    - Collecting and formalizing customer needs, delivered via hotline or following training;
    - Providing access to users in computer applications: LUP, New LUP and BI.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (29)