Quality Tools Support Assistant with English and French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupe Renault Romania active.


Vezi toate job-urile Quality Tools Support Assistant with English and French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: Groupe Renault Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Să te alături Groupe Renault România înseamnă să faci parte dintr-o echipă de peste 18.000 de colegi alături de care îți poți pune amprenta pe oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Te aşteptăm în echipa noastră mobilă, conectată și autonomă să punem lumea în mișcare și să conturăm viitorul automobilului.

    #MOVEOURWORLDFORWARD

    Prin aplicarea la posturile disponibile, entitățile Renault Romania prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal furnizate prin CV, în scopul recrutării.
    Pentru informarea dvs. completă și transparentă, înainte de a aplica, vă rugăm să luați la cunoștință Politica de confidenţialitate privind protecţia datelor personale în scop de recrutare și selecție accesând link-ul: https://www.gruprenault.ro/politica-privind-cadrul-general-de-protectie-datelor-cu-caracter-personal-groupe-renault-romania

    Cerinte

    - Higher education;
    - Previous experience in application support is an advantage;
    - English and French - advanced level;
    - MS Office skills (especially Excel);
    - Ability to learn lightly and work easily with new IT applications;
    - Attention to details;
    - Analytical and synthesis capability;
    - Ability to communicate and interact with international speakers, adapting to varied interlocutors and diverse situations.

    Responsabilitati

    Provide support to users:
    - Handling of users' questions, via hotline (Mail, Skype, Yammer);
    - Training users on the new LUP Renewal and Spotfire IT tools;
    - Coaching for IT users: LUP, New LUP and BI;
    - Creating and updating the documentation for LUP, New LUP and BI applications (practical files, training media, PowerPoint presentations, etc.);
    - Make the activity dashboard: No LUP incidents, remounted via hotline (no incidents, criticality, applicants, request date, application deadline, etc.);
    - Performing functional tests on the evolution of computer applications: LUP, New LUP and BI;
    - Collecting and formalizing customer needs, delivered via hotline or following training;
    - Providing access to users in computer applications: LUP, New LUP and BI.