Analist de afaceri - Aplicatii IT Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Analist de afaceri - Aplicatii IT Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii:
    Ø Absolvent studii superioare.

    Experienta in munca:
    Ø Minim 2 ani experienta in pozitii similare;
    Ø Experienta in executie activitati de suport business reprezinta un avantaj.

    Cunostinţe, Aptitudini & Abilitati:
    Ø Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
    Ø Cunostinte solide despre procesele si portofoliul de business;
    Ø Cunostinte solide despre aplicatiile IT gestionate;
    Ø Gandire analitica si proactiva;
    Ø Bune abilitati de analiza si sinteza;
    Ø Orientare catre client si rezultate;
    Ø Abilitati de comunicare si prezentare – nivel avansat.

    Responsabilitati

    Scop:
    Participa si furnizeaza informatii relevante in cadrul activitatilor IT de evaluare fezabilitate si definire solutii de ansamblu pentru cerintele noi de business, defineste cadrul operational de livrare a solutiilor noi si obtine acceptanta clientului intern, investigheaza, monitorizeaza si testeaza rezolvarea defectelor de aplicatii cu impact in desfasurarea activitatii de business din ariile de servicii fixe si mobile astfel incat sa se asigure nivelul de functionare a aplicatiilor conform Service Level Agreement, actionand in conformitate cu politicile si prevederile interne ale Companiei.

    Responsabilitati principale:
    Ø Participa si furnizeaza informatii relevante in cadrul activitatilor IT de evaluare fezabilitate si definire solutii de ansamblu pentru cerintele noi de business;
    Ø Colaboreaza cu clientul intern pentru definirea strategiei de testare aferente solutiilor noi si obtinerea acceptantei clientului intern;
    Ø Investigheaza, monitorizeaza rezolvarea si executa testarea solutiilor de remediere a defectelor de aplicatii cu impact in desfasurarea activitatii de business;
    Ø Asigura comunicarea cu clientul intern in situatiile in care exista defecte de aplicatii cu impact in desfasurarea activitatii de business;
    Ø Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii catre seful ierarhic;
    Ø Furnizeaza proactiv expertiza altor zone din IT sau business, prin activitatile specifice pe care le presteaza pentru acestia;
    Ø Participa la organizarea noilor fluxuri de lucru intre echipele din cadrul departamentului si celelalte echipe din IT sau business;
    Ø Asigura transferul de cunostinte necesare indepliniri atributiilor specifice catre ceilalti membrii din cadrul echipei;
    Ø Isi insuseste informatii referitoare la modificarile aparute in aplicatiile IT din aria de responsabilitate si in interfetele cu celelalte sisteme pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de aplicatii;
    Ø Pastreaza documentele care ii sunt incredintate in scopul executarii atributiilor sale specifice, precum si lucrarile pe care le efectueaza in conditii care sa asigure consultarea lor de catre personalul interesat, atat in prezenta, cat si in absenta sa din companie;
    Ø Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
    Ø Asigura o buna comunicare atat in cadrul echipei, cat si cu echipe din alte arii de activitate cu care interactioneaza;
    Ø Indeplineste alte sarcini trasate de seful ierarhic superior, conform ariei de activitate;
    Ø Raporteaza sefului ierarhic indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior.