Content marketing specialist

Angajator: BeautyTech
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o firma specializata in furnizarea de aparatura si produse profesionale pentru clinici si saloane si oferim cele mai bune solutii pentru compania dvs. indiferent de marimea acesteia.

    BeautyTech inseamna tehnologii revolutionare, unice in Romania, cercetare continua, dezvoltare, profesionalism si garantia unui parteneriat de succes, imediat si pe termen lung.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca:
    • Iti place sa scrii si poti concepe texte atractive, convingatoare, bazate pe informatii atent verificate
    • Esti pasionat(a) de domeniul frumusetii
    • Cunosti foarte bine gramatica limbii romane
    • Ai cel putin un nivel mediu de cunoastere al limbii engleze
    • Identifici cu usurinta informatii relevante pentru a crea continut nou si de calitate
    • Documentarea si verificarea informatiilor sunt esentiale pentru tine
    • Iti place sa iti organizezi activitatile cu atentie
    • Esti la curent cu noutatile si tendintele din mediul online
    • Ai experienta in copywriting de cel putin un an
    • Poti crea continut nou, in baza analizei datelor din Google Analytics

    Responsabilitati


    • Scrierea si editarea de articole originale pentru website-ul companiei
    • Editarea continutului (cunoasterea platformei Wordpress)
    • Crearea continutului pentru landing pages
    • Participarea activa la dezvoltarea strategiei de marketing
    • Crearea continutului penttru newsletter si diferite alte produse digitale
    • Contribuie cu noi idei la dezvoltarea produselor digitale
    • Pune in aplicare strategia de marketing online
    • Cunoaste regulile de optimizarea ale continutului online
    • Administreaza canalele de comunicare online ale companiei (Facebook, Instagram, Google +)
    • Concepe planul editorial pentru Social Media
    • Identifica noi oportunitati si propune noi abordari de comunicare, in raport cu profilul utilizatorului
    • Sugereaza concepte creative, slogane, apreciaza calitatea campaniilor online, din punct de vedere al creatiei (text, grafica)
    • Are cunostinte minime de e-mail marketing
    • Are cunostinte de SEO si SEM
    • Are cunostinte minime de editare foto
    • Analizeaza si intelege datele despre utilizatori (Google Analytics)