Junior Sales Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTILBEN active.


Vezi toate job-urile Junior Sales Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: UTILBEN
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 09.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UTILBEN este principalul importator de utilaje noi si second hand din Romania. Compania UTILBEN este specializata in importul de utilaje de calitate, inchirieri si service multibrand pentru utilaje de constructii si utilaje agricole.
    Compania activeaza pe piata de mai bine de 10 ani, iar intre timp s-a dezvoltat, ajungand de la un utilaj vandut in primul an, la doua utilaje vandute pe zi, pastrandu-si principiul de baza. "Si in Romania se pot face afaceri bazate pe integritate si valoare"
    Compania UTILBEN este reprezentanta autorizata pentru brandurile: Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, DSB Innocrush, CAMS, Locatelli

    UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.
    Oferim servicii complete in domeniul utilajelor, vanzari, achizitii, service si piese de schimb.
    UTILBEN are o echipa tanara si ambitioasa de oameni pasionati de utilaje. Media de varsta in firma este de 33 de ani.

    Cerinte

    – Abilități excelente de comunicare și relaționare
    – Orientare spre client;
    – Să fii pasionat de vânzări;
    – Persoană proactivă orientată spre rezultate;
    – Să îți placă să vorbești la telefon;
    – Atitudine pozitivă – Gândire Pozitivă;
    – Abilități de organizare și planificare;
    – Atenție distributivă.

    Responsabilitati

    – Vei contacta clienții și potențialii clienți pentru a identifica nevoile acestora și pentru a le oferi utilajele și serviciile care să răspundă cât mai bine așteptărilor lor;
    – Vei suna clienții pentru a-i informa cu privire la noile funcționalități și beneficii ale produselor/serviciilor pe care deja le dețin;
    – Vei colecta feedback-ul clienților pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite
    – Vei prelua cereri și vei colecta informațiile necesare pentru identificarea produsului care să satisfacă nevoia clientului

    Căutăm oameni pasionați, proactivi, creativi care să ne ajute să menținem o relație cât mai bună cu clienții noștri.

    Alte informatii

    Ce beneficii vei avea;

    Te așteptăm să aplici pentru “cea mai mare oportunitate” de până acum și vei avea parte de:
    – Salariu care să îți răsplătească munca
    – Dezoltare personală, având acces la “Academia Utilben”
    – Dacă îți place ceea ce faci te angajăm pe perioadă nedeterminată
    – Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără (media de vârstă de 30 ani)
    – Poți să îți “pui amprenta” în dezvoltarea firmei
    – Programul este flexibil
    – Vei avea parte de toate materialele necesare pentru ați desfăsura activitatea
    – Perioada internship: 3 luni
    – Posibilitate de angajare la sfârșitul perioadei de probă

    De ce e fain să lucrezi la noi în echipa;

    – în Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cat se îndeplinesc obiectivele.
    – nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa îți ceara sa lucrezi în timp ce tu vrei sa te relaxezi cu familia
    – și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat
    – punem pasiune în orice lucru pe care îl facem.
    – investim în oameni tineri și entuziaști.
    – învățam din greșeli și, mai presus de toate, punem nevoiele clientului mai presus de nevoile noastre.
    – vrem să demonstrăm că și în România se pot dezvolta afaceri bazate pe valori sănatoase și integritate.

    Dar, avem câteva lucruri care sunt fixe și care fac parte din cultura noastră. Ele ne-au adus aici și toți oamenii din companie le respecta.

    Cultura și care este viziunea pe termen lung;

    Acum dorim să împărtășim cu tine o parte din cultura UTILBEN.

    Valorile noastre sunt:

    Dezvoltare Personala: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen. Prin ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personala.
    Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani
    Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri.

    1. Întâlnirea trimestriala
    La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile.
    Aici se face evaluarea ultimului trimestru, și se pregătește următoarea etapa. Se alege un singur lucru ca fiind obiectivul principal al următorului trimestru și alte maxim 5 priorități.

    2. Întâlnirea Lunara

    Ne întâlnim lunar ca sa planificam luna ce urmează. Aceasta întâlnire are ca scop ca sa se revizuiască luna trecuta, sa ne asiguram ca suntem în grafic cu planul pentru trimestru, și să se planifice luna care vine.

    3. Întâlnirea zilnică

    În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipa participă la o întâlnire de 15 minute care îi pune pe toți pe aceeași pagina. Scopul întâlnirii zilnice este ca sa ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în direcția aleasa.

    4. Antrenamentul lunii este ziua dedicata învățării din compania noastră. În fiecare luna alegem o zi dedicata învățării. Cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.

    Tocmai de aceea există o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi.

    Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipa;
    Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și ca să nu îți pierdem timpul, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește.

    Deci nu aplica dacă;

    – Ești o persoană timidă;
    – Nu îți place să înveți lucruri noi în fiecare zi;
    – Renunți ușor provocărilor;
    – Te aștepți ca alții să îți spună ce ai de făcut;
    – Ești adesea obosit și fără chef.
    – Iti place mai mult să dormi decât să muncești
    – Nu ești concentrat pe rezultate;
    – Nu ești organizat

    Iar acum, dacă încă mai ești interesat și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în continuare:

    1. Aplica.

    ** De ce este nevoie să aplici la acel link? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o treabă cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei. Doar persoanele care aplica la acest link, vor fi luate in considerare**

    2) Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, unde vom avea câteva întrebări mai detaliate.

    * Ne dorim să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește și de aceea în această o să te rugăm să completezi un scurt chestionar*

    3) Dacă ai trecut și de etapa II, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul pe skype cu colegele noastre de la HR.

    4) În cazul în care lucrurile au mers bine și în etapa anterioară, începem colaborarea!

    Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru ca abia așteptăm să te cunoștem.

    Poziție: Junior Sales Representative
    Locație: Cluj-Napoca
    Perioadă determinată de internship plătit
    Posibilitate de angajare la sfârșitul perioadei de internship

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (6)