Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 18.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta activitati de asistenta, secretariat, receptie;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Permis de conducere - reprezinta avantaj;
    - Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point);
    - Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice;
    - Respect pentru termene limită, reguli şi proceduri.

    Responsabilitati

    - Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative;
    - Documentarea si intocmirea dosarelor pentru clientii firmei (scriere contracte, comunicare, derulare contracte, perfectare oferte, emitere facturi, etc.);
    - Redactarea si transmiterea cererilor de oferta, primirea si centralizarea ofertelor;
    - Elaborarea de documente specifice activitatii;
    - Mentinerea legaturii cu furnizorii si beneficiarii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)