Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Personnel Outsourcing |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.
Cerinte
- Studii superioare finalizate;
- Experienta activitati de asistenta, secretariat, receptie;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Permis de conducere - reprezinta avantaj;
- Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point);
- Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice;
- Respect pentru termene limită, reguli şi proceduri.
- Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative;
- Documentarea si intocmirea dosarelor pentru clientii firmei (scriere contracte, comunicare, derulare contracte, perfectare oferte, emitere facturi, etc.);
- Redactarea si transmiterea cererilor de oferta, primirea si centralizarea ofertelor;
- Elaborarea de documente specifice activitatii;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si beneficiarii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (35) |
Raporteaza eroarea la