Analist de Afaceri Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Analist de Afaceri Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Inginerie
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii:
    - Studii superioare in domeniul economic.

    Experienta in munca:
    - Cel putin 3 ani experienta in domeniu.

    Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
    - Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta si prezenta raportari si situatii operationale si financiare complexe si/sau previziuni;
    - Cunostinte avansate in lucrul cu suita Microsoft Office si in particular expertiza in MS Power PointExcel;
    - Fire proactiva, organizata, riguroasa, spirit analitic dezvoltat;
    - Persoana capabila sa lucreze sub presiune si sa respecte deadline-uri;
    - Orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor;
    - Limba engleza nivel excelent, scris si vorbit;
    - Abilitati de lucru in echipa si de comunicare.

    Responsabilitati

    Scop: Realizeaza rapoarte, analize si studii operationale si financiare complexe, comform cerintelor, pentru a fi folosite in monitorizarea si optimizarea tacticilor de afaceri; pastreaza legatura cu celelalte entitati din cadrul companiei pentru a se asigura ca necesarul de informatii al acestora este acoperit; analizeaza si interpreteaza rezultatele obtinute din cadrul sistemelor informatice prezentand concluziile acestora catre partile interesate impreuna cu masurile corective necesare pentru optimizarea activitatii companiei; pregateste materialele necesare sustinerii previziunilor si planurilor de afaceri pentru perioada urmatoare; sustine procesul decizional prin furnizarea de analize asupra rezultatelor curente si previziunilor pe termen scurt, mediu si lung.

    Responsabilitati principale:
    - Integrarea datelor Telekom Romania si ale subsidiarelor acesteia, a metricilor operationali si financiari precum si a principalilor indicatori de performanta rezultati in rapoarte saptamanale, lunare, trimestriale si anuale;
    -Pregatirea materialelor necesare in sustinerea strategiei pe termen mediu si lung in cadrul grupului;
    - Pregatirea si centralizarea materialelor necesare in analiza performantei companiei la nivel trimestrial;
    - Realizarea de analize ad-hoc asupra activitatilor si rezultatelor obtinute de diferitele entitati din cadrul companiei la solicitarea benficiarilor interni;
    - Sa ofere suport celorlalte organizatii ce au nevoie de analize specifice pentru desfasurarea eficienta a activitatii;
    - Sa identifice, raporteze, investigheze si sa ofere masuri corective pentru anomalile identificate in structurile de date din cadrul Telekom Romania;
    - Sa realizeze corelatii intre datele operationale si cele financiare priviend costurile si veniturile;
    - Sa ofere analize si recomandari pentru sesiunile de revizuire a rezultatelor saptamanal, lunare si anuale;
    - Sa realizeze analize comparative fata de seturi de date predefinite corespunzatoare evolutiei pietei de telecomunicatii;
    - Sa ofere suport in procesul decizional prin crearea de analize privind rezultatele curente precum si estimari pe termen mediu si lung pe baza scenariilor stabilite;
    - Executa operatiile de control, validare si raportare planificate.