Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Excent Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Excent Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 11.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    ​EXCENT DEFI ROMANIA, filiala locala a Grupului Excent - grup de origine franceza, cu o prezenta internationala in continua expansiune (Franta, Maroc, USA) - este specializata in servicii de inginerie, proiectare, consultanta tehnica si managementul afacerilor in procesul industrial.

    Cerinte

    -Studii superioare finalizate in domeniul Economic sau Administrativ;
    -Folosirea curenta a limbii engleze;
    -Persoana organizata,dinamica si abila;
    -Bune aptitudini de comunicare si diplomatie

    Responsabilitati

    -Urmărirea şi gestionarea lucrărilor
    -Interfata dintre societate si clienti: intocmirea ofertelor comerciale si follow-up
    -Gestionarea achizitiilor – inregistrarea comenzilor in SAP- lansarea comenzilor catre furnizori;
    -Plasarea comenzilor de produse la fabrica si urmarirea intregului proces pana la livrarea comenzii la client;
    -Raportarea statusului lucrarilor din luna curenta;
    -Comunicarea in limba engleza cu diversi parteneri (clienti, furnizori, institutii publice)

    Gestiunarea personalului agenţiei / Difuzarea informaţiilor la departamentul RU
    -Creearea şi gestionarea dosarelelor (concedii, absenţe, deconturi de cheltuieli, copii contracte de muncă, etc.)
    -Verificarea si inregistrarea pontajelor
    -Organizarea din punct de vederea dministrativ a formarilor

    Primire – preluarea apeluri telefonice – secretariat
    -Intâmpinarea persoanelor din exterior într-un mod cât mai agreabil
    -Secretariat Agenţie (telefoane, gestiunea corespondenţei intrări, ieşiri – poştă – gestionarea faxurilor primite şi trimise, gestiunea şi urmărirea cu regularitate a stocurilor de materiale pentru birou (toner, cartuşe, etc.);
    -Preluarea ordinelor de misiune spre a fi validate de Responsabil şi trimiterea acestora catre serviciul de gestiune;
    -Organizarea deplasărilor (rezervare hotel, avion, maşină, etc.);
    -Asigurarea logisticii cu ocazia vizitelor clienţilor (rezervarea şi pregătirea sălii, rezervările la restaurant, etc.).

    Alte informatii

    BENEFICII:
    -Mediu de lucru performant, formare si dezvoltare continua a competentelor;
    - Remuneratie in concordanta cu responsabilitatile postului si competentele detinute;
    - Tichete de masa;
    - Abonament medical tip Bussiness;
    - si cel mai important: o echipa frumoasa!

    EU SUNT UN TALENT, EU APLIC