HR Admin Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile HR Admin Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing is one of the most important personnel leasing and recruitment company in Romania and is in a constant growth and development in this field.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare;
    • Experienta de minim 2 ani intr-un post similar;
    • Experienta anterioara intr-o companie specializata in servicii de HR cu peste 500 de angajati temporary - reprezinta un mare avantaj;
    • Curs de inspector resurse umane;
    • Cunostinte solide de legislatia muncii;
    • Cunostinte foarte bune de operarea MS Office in special Excel.
    • Atitudine proactiva, abilitati foarte bune de comunicare si adaptabilitate;
    • Abilitati foarte bune de prioritizare si respectare a deadline-urilor.

    Responsabilitati

    • Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor de post, actelor aditionale, precum si completarea adeverintelor si a altor formulare specifice activitatii;
    • Transmiterea completa si in termenul legal a raportului Revisal catre ITM, cu modificarile CIM care legal trebuie raportate in REVISAL.
    • Gestionarea dosarelor de personal; completarea acestora cu toate documentele cerute de legislatia in vigoare sau de procedurile interne.
    • Obtinerea de informatii de la toti salariatii privind declaratiile cu privire la persoanele in intretinere dar si verificarea dosarelor acestora astfel incat acestea sa fie completate cu actele cerute de legislatia in vigoare;
    • Pastreaza evidenta lunar si cumulat a intrarilor-iesirilor salariatilor si notificarea clientilor/colaboratorilor inainte de expirarea perioadei de proba sau inainte de expirarea termenului contractelor incheiate pe durata determinata.
    • Realizarea de rapoarte aditionale specifice activitatii gestionate si eliberarea adeverintelor necesare angajatilor;
    • Consilierea salariatilor companiei cu privire la procesele de resurse umane si cerintele legale aferente.
    • Mentinerea legaturii cu cu autoritatile publice abilitate in domeniul resurselor umane atunci cand este cazul -ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii etc