Functionar Administrativ-Craiova- entry level (part time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Functionar Administrativ-Craiova- entry level (part time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 01.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
    Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.
    De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate
    Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

    Cerinte

    - bune abilităţi de comunicare
    - acurateţe
    - flexibilitate
    - cunoştinţe PC
    - MS Office
    - abilitatea de a lucra cu termene limită

    Responsabilitati

    - asigură suport administrativ în vederea dezvoltării şi eficientizării serviciilor operaţionale
    - este responsabil pentru soluţionarea cererilor venite din partea reprezentanţilor şi a membrilor echipei de conducere
    - verifică şi actualizează baza de date cu informaţii despre clienţii companiei pentru a asigura obţinerea în timp util a unor rapoarte corecte necesare pentru desfasurarea activitatii

    Alte informatii

    Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Având oportunităţi de carieră în peste 70 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.