Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Manager Servicii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Manager Servicii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.05.2018 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Competenţă managerială, experiență de min. 2 ani în coordonarea unei echipe;
Orientare și deschidere către dezvoltarea relației cu clienții;
Abilități de comunicare, relaționare;
Leadership;
Capacitate de organizare și prioritizare;
Capacitate de planificare și analiză;
Orientare către rezultat;
Viziune globală și atenție sporită la detalii;
Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
Proximitate și generozitate față de echipă;
Dinamism și spirit de inițiativă.
În calitate de membru al Comitetului de Direcție, participă la construcția și realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin;
Coordonează, organizează şi gestionează relațiile și serviciile oferite clienților în magazin;
Coordonează o echipă de aproximativ 20 de persoane;
Este responsabil de calitatea serviciilor oferite (întâmpinare,livrare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);
Este responsabil de recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei sale;
Este responsabil de crearea, respectarea și aplicarea procedurilor în mod corect din cadrul departamentului Servicii Clienți;
Optimizează nivelul de pierderi de stoc necunoscute la casele de marcat;
Este responsabil de menținerea unei bune relații cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;
Contribuie la satisfacţia clienţilor săi prin crearea și dezvoltarea strategiilor comerciale;
Coordonează diverse proiecte în transvers la nivel de magazin.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consilier vanzari energie și servicii - Mall Electroputere Craiova Aplica fara CV | |
Area Sales Manager Aplica fara CV | |
Area Sales Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la