Manager Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Manager Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 01.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Competenţă managerială, experiență de min. 2 ani în coordonarea unei echipe;
    Orientare și deschidere către dezvoltarea relației cu clienții;
    Abilități de comunicare, relaționare;
    Leadership;
    Capacitate de organizare și prioritizare;
    Capacitate de planificare și analiză;
    Orientare către rezultat;
    Viziune globală și atenție sporită la detalii;
    Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    Proximitate și generozitate față de echipă;
    Dinamism și spirit de inițiativă.

    Responsabilitati

    În calitate de membru al Comitetului de Direcție, participă la construcția și realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin;
    Coordonează, organizează şi gestionează relațiile și serviciile oferite clienților în magazin;
    Coordonează o echipă de aproximativ 20 de persoane;
    Este responsabil de calitatea serviciilor oferite (întâmpinare,livrare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);
    Este responsabil de recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei sale;
    Este responsabil de crearea, respectarea și aplicarea procedurilor în mod corect din cadrul departamentului Servicii Clienți;
    Optimizează nivelul de pierderi de stoc necunoscute la casele de marcat;
    Este responsabil de menținerea unei bune relații cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;
    Contribuie la satisfacţia clienţilor săi prin crearea și dezvoltarea strategiilor comerciale;
    Coordonează diverse proiecte în transvers la nivel de magazin.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Craiova,

    Aplica fara CV
    Craiova, Resita, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Craiova, Ramnicu Valcea,

    Vezi job-uri similare (13)