Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AKKA Romserv (Akkodis) active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: AKKA Romserv (Akkodis)
Domeniu:
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Akkodis Romania team currently counts over 800 engineers and IT experts who work on local and global projects, in industries such as Automotive&Transport, Aerospace&Defense, IT&C, Life Science&Health, Energy&Clean Technology.
    We have been active for over 17 years in Romania and have six competence centers in Bucharest, Pitesti, Titu, Iasi, Cluj and Timisoara.
    Smart Industry is where digital and engineering converge into a connected world - reshaping entire industries and providing solutions for some of the world’s toughest challenges.
    At Akkodis, we bring digital and engineering solutions together, creating a smarter future for everyone.

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Experienta anterioara minim 1 an pe o pozitie similara
    - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
    - Persoana responsabila si organizata
    - Cunostinte foarte bune de limba franceza si/sau engleza
    - Cunostinte foarte bune de MS Office

    Responsabilitati

    - Gestioneaza relatia cu clientii, dosarele de afaceri, actualizeaza baza de date clienti
    - Redacteaza si trimite devize / oferte la caietele de sarcini, receptioneaza raspunsurile si verifica facturile
    - Asigura agendele managerilor tehnici carora le raporteaza, pentru a organiza intalniri cu clientii, se asigura ca au dosarele cu ofertele comerciale la zi, pregateste sedinte comerciale, tine minutele sedintelor
    - Tine legatura cu serviciul de achizitii si departamentul financiar-contabil
    - gestionare carduri de acces, gestionare intrari vizitatori, monitorizarea respectarii regulilor interne cerute de client, pregatirea auditurilor de securitate client, urmarirea pe departamente a angajatilor din aceasta zona (in tabelele de raportare lunara), gestionarea nevoilor materiale ale angajatilor din aceasta zona (rechizite, mobilier, etc)
    - Transmite informatii despre costuri de termene (prin telefon, mail sau curier)
    - Actualizeaza tabelele de statistici vanzari
    - Actualizeaza fisierele/bazele de date specifice firmei

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (121)