Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CS Vision active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: CS Vision
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 15.11.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipa de specialisti inovatori si deschisi, cu experienta in dezvoltarea de solutii software de business pe platforme Microsoft, solutii de tip hardware interactiv si servicii.
    Divizia TomTouch a CS Vision inseamna proiecte speciale interactive.
    TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, fie ca sunt pentru indoor sau outdoor: chioscuri interactive, solutii de publicitate interactiva, folosind ecranul sensibil la atingere (touch screen) ca un nou suport media, solutii de design si arhitectura digitala, mobilier urban interactiv extins pana la un nou concept – New City, precum si solutii de signalistica interactiva, ce au la baza componenta display-ul digital.
    Solutii de Bike sharing, e-Ticketing.

    Cerinte

    - Permis de conducere cat B;
    - Cunoasterea limbii engleze;
    - Experenta in utilizarea calculatorului;
    - Cunostinte avansate de Microsoft Office;
    - Abilitati de comunicare;
    - Atentie la detalii si abilitati organizatorice;
    - Abilitati de analiza si sinteza;
    - Seriozitate si implicare.

    Responsabilitati

    - Asigura suportul administrativ al companiei;
    - face deplasari in orasul Brasov;
    - Gestioneaza aprovizionarea biroului cu necesarul de birotica, papetarie si produse de protocol, precum si alte dotari materiale necesare pentru buna functionare a activitatii biroului.
    - Preia apeluri, contacteaza si comunica informatii colegilor, clientilor, partenerilor, la solicitarea sefului direct.
    - Realizeaza rezervarile aferente diverselor deplasari in afara orasului/ tarii: rezerva bilete de avion, camere hotel, inchiriere masina, etc.
    - Elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager;
    - Actualizeaza bazele de date si fisierele de raportare interna (documente, deconturi, diverse situatii economice);

    Alte informatii

    Oferta:
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Mediu de lucru placut si dinamic.
    - Aprecierea si recunoasterea efortului si a meritelor;
    - Teambuilding anual.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,